laeken schreef:En wat gaat een claim voor geld hier goed aan maken? Ik begrijp heel goed dat het allemaal erg triest is. Maar om nu een dierenarts te gaan uitmelken omdat daar misschien de stroom is uitgevallen of een ander heel dom ongelukje gebeurd is vind ik dan weer triest. Het spijt me. Meteen over geld en claims gaan praten vind ik belachelijk.
Baal gewoon heel erg. Baal dat de plannen niet door gaan. Ben boos. Maar dat Amerikaanse leegzuigen van mensen die een fout maken is bezopen. Straks doet niemand meer wat ivm evt claims, gaan de premies van verzekeringen enorm onhoog en moet je 10 contracten tekeken eer iemand nog een dienst gaat verlenen. Moet het echt die kant op? Dat een foutje van een stagiare bv een hele praktijk om zeep helpt omdat er dan meteen claims moeten komen.
Ik kots van dat geleur om geld. Meteen moet het over geld gaan. Wat gaan jullie nu claimen? Gemiste inkomsten uit die nesten? Jeetje, geld geld geld. Misschien was er maar 1 pup uit gekomen.
Besef nl wel dat als dit ook weer een claim wordt jullie sowieso nergens meer sperma kunnen laten invriezen. Ik denk dat iedereen wel uitkijkt om een dienst aan te bieden waarbij er een klein risico is dat er iets mis gaat waarna de klant je gaat uitzuigen om geld.

Het is mijn sperma niet en ik ga ook helemaal niet lopen claimen.
Ik zou er gebruik van maken en bij succes 2 puppen naar haar doen als tegen prestatie.
Dus heb niets betaald en niets te claimen.
Houd daar zelf helemaal niet van.
Maar zij is de eigenaar en diegeen die het heeft laten opslaan.
Dus zij zal hier best wel een claim gaan neerleggen.
Is een beetje cultuur in de States dus ze gaat haar gang maar.
Daar heb ik geen zeggenschap in.
Aan de ene kant heeft zij nog gelijk ook.