Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
22 mei Dag van de Hond
Moderator: moderatorteam
- MarjaV
- Actief
- Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback
- Aantal honden: 3
22 mei Dag van de Hond
Op 22 mei wordt de Landelijke Dag van de Hond gehouden, op verschillende lokaties in het land. Info over alle lokaties vind je op de site van de Raad van Beheer.
Thema: Kind & Hond
1 van de lokaties is Zwolle: van 10.00 tot 16.00 uur in het Engelse Werk te Zwolle.
Voor meer info: http://www.kczwolle.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Of stuur mij een PB-tje
Thema: Kind & Hond
1 van de lokaties is Zwolle: van 10.00 tot 16.00 uur in het Engelse Werk te Zwolle.
Voor meer info: http://www.kczwolle.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Of stuur mij een PB-tje
Marja, Kyara, Tisha & Ayoka

- Cato
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwiterse witte herder
- Aantal honden: 1
Re: 22 mei Dag van de Hond
Ook hier in het zuiden word er die dag aandacht aan besteed; http://www.clubmatch-kclimburg.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Groetjes saskia en een poot van cato

- lieke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Collies en een Maggie
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
In Arnhem wordt het door de KC Arnhem georganiseerd. Da's 5 minuten van mijn huis, dus ik denk dat ik wel even langs ga.

- SannePP
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder-x-Border Collie en een Kretenzer Worsthond
- Contacteer:
Ah! Wat leuk, ik wist niet dat het in heel NL te doen was 
Wij gaan met Animal Rescue Sofia naar de Wouwse Plantage (nabij Roosendaal, N-Br.). Ziet er veel belovend uit!!!
Nog meer mensen die naar Wouw gaan?

Wij gaan met Animal Rescue Sofia naar de Wouwse Plantage (nabij Roosendaal, N-Br.). Ziet er veel belovend uit!!!
Nog meer mensen die naar Wouw gaan?

RIP Cena

- Adjani & Tyson
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bull terrier
- Aantal honden: 0
- Contacteer:
Sponsoractie: Fotografie bij Dierenopvangcentrum de Doornakker, Eindhoven
Zondag 22 mei is de Dag van de Hond. Het thema van deze dag is "hond en kind". Een mooie gelegenheid voor Dierenopvangcentrum de Doornakker om een fotosessie te organiseren waarbij ouders hun kind(eren) samen met hun hond kunnen laten portretteren. Rob Sep, fotograaf en vrijwilliger bij het DOC, tekent voor de fotografie.
Sponsoractie
De fotosessies zijn bedoeld als sponsoractie. De opbrengst van de fotosessies g aat naar het DOC, waar het geld gebruikt wordt om hondenspeelgoed en kauwbotten aan te schaffen.
Aanmeldingen en kosten
Iedereen kan zijn hond met zijn (klein)kind(eren) laten fotograferen. Enige voorwaarde is dat er tenminste één foto wordt aangeschaft. De kosten van die foto (een vergroting van 20 x 30 cm) zijn € 8,- De fotografie vindt plaats op zondag 22 mei tussen 10.00 uur en 13.00 uur en tussen 13.30 en 16.30 uur. Locatie is Dierenopvangcentrum De Doornakker.
Aanmelden via secretariaat@doc-eindhoven.nl is gewenst. Je kunt je voorkeur aangeven voor de ochtend of de middag. Iedereen die zich aanmeldt, krijgt een bevestiging. Daarin staat hoe de foto's besteld kunnen worden, wat de tarieven zijn voor extra foto's en andere formaten en wanneer de foto's op te halen zijn bij het Dierenopvangcentrum.
Zondag 22 mei is de Dag van de Hond. Het thema van deze dag is "hond en kind". Een mooie gelegenheid voor Dierenopvangcentrum de Doornakker om een fotosessie te organiseren waarbij ouders hun kind(eren) samen met hun hond kunnen laten portretteren. Rob Sep, fotograaf en vrijwilliger bij het DOC, tekent voor de fotografie.
Sponsoractie
De fotosessies zijn bedoeld als sponsoractie. De opbrengst van de fotosessies g aat naar het DOC, waar het geld gebruikt wordt om hondenspeelgoed en kauwbotten aan te schaffen.
Aanmeldingen en kosten
Iedereen kan zijn hond met zijn (klein)kind(eren) laten fotograferen. Enige voorwaarde is dat er tenminste één foto wordt aangeschaft. De kosten van die foto (een vergroting van 20 x 30 cm) zijn € 8,- De fotografie vindt plaats op zondag 22 mei tussen 10.00 uur en 13.00 uur en tussen 13.30 en 16.30 uur. Locatie is Dierenopvangcentrum De Doornakker.
Aanmelden via secretariaat@doc-eindhoven.nl is gewenst. Je kunt je voorkeur aangeven voor de ochtend of de middag. Iedereen die zich aanmeldt, krijgt een bevestiging. Daarin staat hoe de foto's besteld kunnen worden, wat de tarieven zijn voor extra foto's en andere formaten en wanneer de foto's op te halen zijn bij het Dierenopvangcentrum.

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Oh god tegenwoordig heb je overal een dag voor. 

Wat je zegt ben je zelfffff 

- SannePP
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder-x-Border Collie en een Kretenzer Worsthond
- Contacteer: