Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
moeite met poepen
Moderator: moderatorteam
- Lisette1985
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising, chihuahua en een border collie
- Aantal honden: 3
moeite met poepen
Gisteren viel het me op dat Bumba er wat langer over deed om er een drol uit te werken en waren ook steeds kleine drolletjes, knikkertje maar verder niks om me zorgen over te maken.
Vanmorgen weer moeite met poepen, moest echt moeite doen om het knikkertje eruit te werken.
Vanmiddag wilde hij helemaal niet poepen volgens mijn moeder, en na mijn werk weer uitgelaten heb een half uur met hem gestaan omdat hij moest poepen maar er kwam maar niks, ja 1 klein stukje en voor de rest wat druppels diaree.
Gelijk even terug gelopen naar mijn ma om samen zijn kont te wassen want zat onder de stront en toch maar even de DA gebeld want zat me niet lekker.
Nu krijgt hij sinds 5 dagen een andere smaak van smuldier, normaal gaf ik vlees met groente en dit keer hart gekocht, volgens de DA kon het aan de samenstelling van het voer liggen dat dat toch iets anders is.
Moet nu wat olijfolie over zijn eten doen en morgenmiddag moet zijn poep weer normaal zijn en anders willen ze hem toch even zien. Ik geef hem nu maar geen smuldier hart meer.
Iemand nog meer tips, of kan dit totaal iets anders zijn?
Vanmorgen weer moeite met poepen, moest echt moeite doen om het knikkertje eruit te werken.
Vanmiddag wilde hij helemaal niet poepen volgens mijn moeder, en na mijn werk weer uitgelaten heb een half uur met hem gestaan omdat hij moest poepen maar er kwam maar niks, ja 1 klein stukje en voor de rest wat druppels diaree.
Gelijk even terug gelopen naar mijn ma om samen zijn kont te wassen want zat onder de stront en toch maar even de DA gebeld want zat me niet lekker.
Nu krijgt hij sinds 5 dagen een andere smaak van smuldier, normaal gaf ik vlees met groente en dit keer hart gekocht, volgens de DA kon het aan de samenstelling van het voer liggen dat dat toch iets anders is.
Moet nu wat olijfolie over zijn eten doen en morgenmiddag moet zijn poep weer normaal zijn en anders willen ze hem toch even zien. Ik geef hem nu maar geen smuldier hart meer.
Iemand nog meer tips, of kan dit totaal iets anders zijn?
Liefde begint met een glimlach,
Groeit met een kus,
Maar eindigt met een traan.
Groeit met een kus,
- Jacky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): retrievers
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Re: moeite met poepen
Wat apart, heeft hij niet iets opgevreten ergens, dat hij verstopt zit. JA weet je natuurlijk ook niet. Als het morgen niet beter is zou ik weer naar de DA gaan hoor. Ivan heeft ooit ook zoiets gehad, kon niet meer poepen en uiteindelijk kotste hij dus poep uit, zat helemaal verstopt, te zien op de echo, allemaal stro had meneer opgegeten.

Odin 2001-2013
Ivan 2001
- Lisette1985
- Zeer actief
Hij is niet gecastreerd nee, maar net heeft hij weer een mooie grote drol neer gelegd, olijfolie heeft toch geholpen gisteravond.
Net nog wat olijfolie door zijn eten gedaan dus denk dat het nog wel mee valt allemaal.
Maar vandaag toch nog even in de gaten houden en als het vanmiddag weer mis is dan ga ik alsnog naar de DA.
Net nog wat olijfolie door zijn eten gedaan dus denk dat het nog wel mee valt allemaal.
Maar vandaag toch nog even in de gaten houden en als het vanmiddag weer mis is dan ga ik alsnog naar de DA.
Groeit met een kus,
Groeit met een kus,
- Jacky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): retrievers
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Zal wel het voer zijn, hoor.
Hier ook een die niet goed reageert op alleen hart.
Gewoon weer lekker de andere smaken geven.
Hier ook een die niet goed reageert op alleen hart.
Gewoon weer lekker de andere smaken geven.
- Shima
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd
- Contacteer:
Hier hebben ze er wel eens wat moeite mee als ze een bot hebben gehad. Voer kan inderdaad veel doen 
Ik trouwens vind het altijd schitterend, die reacties van baasjes als hun hons weer goeie poep heeft. Hoe blij kun je met een drol zijn
Ik trouwens vind het altijd schitterend, die reacties van baasjes als hun hons weer goeie poep heeft. Hoe blij kun je met een drol zijn
- Lisette1985
- Zeer actief
Vandaag weer mooie vaste drollen
moet er toch wel vreemd uit hebben gezien toen ik de drollen stond te bewonderen ja
ik zou gisteren zowat zelf de broek hebben volgescheten omdat ik met Bumba aan het mee persen was
Hij krijgt nu weer gewoon zijn oude vertrouwde smaakje
ik zou gisteren zowat zelf de broek hebben volgescheten omdat ik met Bumba aan het mee persen was
Hij krijgt nu weer gewoon zijn oude vertrouwde smaakje
Groeit met een kus,
Groeit met een kus,
-
&nicole
- Zeer actief
Wat goed dat het niets ernstigs was,,
en tja. je bent idd erg blij als ze dan weer normaal poepen