Zo, de eerste nacht met Mela is goed verlopen. Mijn dochter, die op termijn graag een eigen hondje wil ook om behendigheid mee te doen, is zich aan het bewijzen en zorgt zoveel mogelijk voor haar

Zij heeft Mela vannacht in de bench naast haar bed gehad en is er om 4 uur een keertje uit geweest om haar te laten plassen. Vanochtend is ze ook meteen weer naar buiten gegaan. Ik ben trots op dat kind

Mela doet het prima. Ze is rustig in huis en is heel erg aanhankelijk. Komt regelmatig knuffels halen en bij je liggen, echt een schatje

Buiten vindt ze nog een beetje eng en aan de lijn lopen kent ze duidelijk niet, maar dat gaat wel goed komen de komende dagen

Vandaag elkaar eerst maar eens wat leren kennen en kijken of ik haar aan het eten krijg, dat wilde ze gisteren niet. Gelukkig is ze niet mager. Wel klitterig dus daar gaat vandaag ook iets aan gebeuren
Charlie en Boyke pakken het allemaal doodkalm op, alsof het de normaalste zaak van de wereld is ineens nog een hondje erbij

Charlie wil wel met haar spelen, maar dat vindt ze vaak een beetje te wild en Boyke vindt het allemaal wel best en gaat z'n eigen gangetje. Nu eerst de meute maar eens voeren