Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Poolse Mela is geland en ... weer uitgevlogen :-))

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Flevo Bordertje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border terrier, terriërkruising en X wolfsgrijze keeshond/eurasiër
Aantal honden: 3

Poolse Mela is geland en ... weer uitgevlogen :-))

Ongelezen bericht door Flevo Bordertje »

Nu de Hongaarse opvanger Charlie eigenlijk bij een nieuw baasje had moeten zijn, hadden we al ja gezegd tegen een nieuwe opvanger: Mela uit Polen. We hebben haar, nu Charlie er onverwacht toch nog is, toch maar opgehaald en ze is leuk :cheer: Ze ligt nu naast ons op de bank alsof ze nooit ergens anders geweest is en vanochtend niet van een veld in het asiel in Polen is geplukt :N: :D
Boyke en Charlie hebben haar hartelijk verwelkomd in de roedel en nu is de rust weder gekeerd en ligt iedere hond op z'n eigen plekje een beetje te kluiven :ok:
Dit is de mooie Mela (nog klitterig en ongekamd, maar daar gaan we morgen verandering in brengen :wink: )

Afbeelding
Lief koppie!

Afbeelding
Mela is duidelijk gewend op de bank te zitten :wink:
Laatst gewijzigd door Flevo Bordertje op 27 apr 2011 22:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Flevo Bordertje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border terrier, terriërkruising en X wolfsgrijze keeshond/eurasiër

Re: Poolse Mela is geland!

Nanna schreef:Ik had haar al op de site zien staan. Wat een leukerdje, net als Gucia trouwens (die vond ik ook zo leuk)
Hopelijk dient zich gauw een fijne baas voor haar aan.
Ik had haar stiekem ook al gezien op de site :wink: Als ik dat koppie zie, kan ik me niet anders voorstellen dan dat ze snel een baas vindt :ok: Ze heeft wel een tekkelkoppie, niks voor jou? :mrgreen:
Hilde
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies

Ongelezen bericht door Hilde »

Ha! Jullie hebben de smaak te pakken? Hartstikke leuk en fijn zeg!
Afbeelding
Browny
Zeer actief
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door Browny »

super :cheer: wat een leukerd, nu kunnen ze ook nieuwe leukere foto's op de site van haar plaatsen :engel:

veel plezier en succes met je roedeltje zal heeel erg gezellig zijn nu in huis :D
ik vind haar wel een leuk vriendinnetje voor Boyke :mann:
Afbeelding
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door renee-uk »

oh wat een leukerdje toch weer :cheer:
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
alm@
moderator
Mijn ras(sen): Langhaar teckel

Ongelezen bericht door alm@ »

Wat een leukerdje zeg :I: hopelijk krijgen beide hondjes snel een fijne baas :ok:
Afbeelding
Hanneke2
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Hanneke2 »

Lekker bekkie, daar komt vast snel iemand voor!
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
HillieS
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising Border Terriër en Schapendoes
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door HillieS »

Leuk hondje!!
Afbeelding
mariabel
Zeer actief
Mijn ras(sen): teckels , spaanse waterhond en chinese koningin

Ongelezen bericht door mariabel »

oh leuk.. zo heb je opeens een hele roedel.. ze is erg leuk..
Afbeelding
Flevo Bordertje
Zeer actief

Haha, ja een roedel wordt het wel zo :mrgreen: Het is wel gezellig hoor met drie honden :cheer: En het is zo'n leukerdje :I: Mijn dochter is al helemaal verliefd...
Browny
Zeer actief

Flevo Bordertje schreef:Haha, ja een roedel wordt het wel zo :mrgreen: Het is wel gezellig hoor met drie honden :cheer: En het is zo'n leukerdje :I: Mijn dochter is al helemaal verliefd...
nou dan heeft zij nu haar kleine hondje :engel: dat hebbie snel geregeld hihihi
Afbeelding
Flevo Bordertje
Zeer actief

Browny schreef:
Flevo Bordertje schreef:Haha, ja een roedel wordt het wel zo :mrgreen: Het is wel gezellig hoor met drie honden :cheer: En het is zo'n leukerdje :I: Mijn dochter is al helemaal verliefd...
nou dan heeft zij nu haar kleine hondje :engel: dat hebbie snel geregeld hihihi
:engel:
Syllvero

Ongelezen bericht door Syllvero »

Mooie hond, zeg :D
Ik hoop dat ze snel een huisje vind.
Flevo Bordertje
Zeer actief

Zo, de eerste nacht met Mela is goed verlopen. Mijn dochter, die op termijn graag een eigen hondje wil ook om behendigheid mee te doen, is zich aan het bewijzen en zorgt zoveel mogelijk voor haar :wink: Zij heeft Mela vannacht in de bench naast haar bed gehad en is er om 4 uur een keertje uit geweest om haar te laten plassen. Vanochtend is ze ook meteen weer naar buiten gegaan. Ik ben trots op dat kind :D Mela doet het prima. Ze is rustig in huis en is heel erg aanhankelijk. Komt regelmatig knuffels halen en bij je liggen, echt een schatje :J: Buiten vindt ze nog een beetje eng en aan de lijn lopen kent ze duidelijk niet, maar dat gaat wel goed komen de komende dagen :ok: Vandaag elkaar eerst maar eens wat leren kennen en kijken of ik haar aan het eten krijg, dat wilde ze gisteren niet. Gelukkig is ze niet mager. Wel klitterig dus daar gaat vandaag ook iets aan gebeuren :tongue:
Charlie en Boyke pakken het allemaal doodkalm op, alsof het de normaalste zaak van de wereld is ineens nog een hondje erbij :mrgreen: Charlie wil wel met haar spelen, maar dat vindt ze vaak een beetje te wild en Boyke vindt het allemaal wel best en gaat z'n eigen gangetje. Nu eerst de meute maar eens voeren :F:
Browny
Zeer actief

heel leuk dat Lotte haar hondje heeft :engel: (ook al is het tijdelijk) en dat ze er zo mee bezig is (4 uur :O: ) knap kind heb je :mann: en jij hebt voorlopig het halve werk :smile: zou ze in staat zijn om haar eigen hondje te blijven verzorgen? is nu in ieder geval een proef op de som :F:
Afbeelding
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

Dat is een hondje waar ik wel op zou vallen.
Weet niet waar je woond ,maar als je wilt dan mag je komen voor een gratis trimbeurd. :ok:
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
Lillith
Zeer actief

Ongelezen bericht door Lillith »

Wat een schatje, zie er een Schnauzertje in :I:
Vraagje; hoe oud is ze?? Is ze gesteriliseerd?
@BP :ok:
Flevo Bordertje
Zeer actief

bouvierpoedel schreef:Dat is een hondje waar ik wel op zou vallen.
Weet niet waar je woond ,maar als je wilt dan mag je komen voor een gratis trimbeurd. :ok:
Nou, dat kan ze best gebruiken, wat lief van je :ok: :mrgreen: heb haar net voorzichtig wat gekamd, maar dat vindt ze nog wat eng, dus maar oppervlakkig gehouden en een paar vilten weggeknipt. Ik woon in Lelystad en jij?
Flevo Bordertje
Zeer actief

Lillith schreef:Wat een schatje, zie er een Schnauzertje in :I:
Vraagje; hoe oud is ze?? Is ze gesteriliseerd?
@BP :ok:
Ja, ik ook hoor. Ze lijkt heel veel op een Schnauzertje alleen dan kleiner dan de dwerg en ze is tengerder van bouw. Ik verdenk haar van York bloed of iets dergelijks of misschien zelfs tekkel, daar heeft het zij aanzicht wel wat van weg. Ze is ongeveer twee jaar en gesteriliseerd in het asiel in Polen. Voor zover ik kan zien, is ze gezond, heeft ze een keurig gebit en geen vacht- of huidproblemen. In huis is ze tot nu toe keurig zindelijk en alleen is ze nog niet geweest :wink: Ik ben geen hondje gewend dat je steeds zelf opzoekt voor aandacht, dus dat is best heel schattig; ik voel me vreselijk geliefd :mann: :smile:
Ze gaat trouwens nu ook een beetje los met spelen met de andere honden :E:
Flevo Bordertje
Zeer actief

Browny schreef:heel leuk dat Lotte haar hondje heeft :engel: (ook al is het tijdelijk) en dat ze er zo mee bezig is (4 uur :O: ) knap kind heb je :mann: en jij hebt voorlopig het halve werk :smile: zou ze in staat zijn om haar eigen hondje te blijven verzorgen? is nu in ieder geval een proef op de som :F:
Lotte is een serieus meisje, altijd al geweest. Ze heeft ook twee vogels en konijnen en zorgt overal prima zelf voor. Ze is ook bijna 14, dus enig verantwoordelijkheidsgevoel mag je wel verwachten :wink: Ik heb niet de illusie dat zelfs al zou zij een eigen hondje krijgen (en dat is nog helemaal niet zeker) dat zij er dan tot in volwassenheid voor zal zorgen. Ik weet hoe dat gaat: verliefd worden, vriendjes, baantjes, uit huis.... Ik ga er van uit dat ik de eindverantwoordelijkheid zal blijven houden en het hondje tot mijn roedel kan rekenen tot zij daadwerkelijk verhuist met hondje en al :mrgreen: (en daarna misschien ook nog wel). Ik vind het wel heel leuk om te zien hoe ze het nu oppakt en het is in ieder geval een goede leerschool voor haar om te leren zorgen voor een hond :ok:
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

Flevo Bordertje schreef:
Nou, dat kan ze best gebruiken, wat lief van je :ok: :mrgreen: heb haar net voorzichtig wat gekamd, maar dat vindt ze nog wat eng, dus maar oppervlakkig gehouden en een paar vilten weggeknipt. Ik woon in Lelystad en jij?
Heteren.
Vanaf jou richting Apeldoorn en daar de A50 op richting Nijmegen en dan afslag Heteren.
Geloof nog geen uurtje.
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
Ayurveda
Zeer actief

Ongelezen bericht door Ayurveda »

wat een scheetje!!!! :I:
Afbeelding
m@r@
Actief

Ongelezen bericht door m@r@ »

Wat een leukerd.

Het zou zo een jonger zusje van Hummer kunnen zijn.
Afbeelding
Flevo Bordertje
Zeer actief

bouvierpoedel schreef:
Flevo Bordertje schreef:
Heteren.
Vanaf jou richting Apeldoorn en daar de A50 op richting Nijmegen en dan afslag Heteren.
Geloof nog geen uurtje.
Da's wel een eind voor een honden make-over :mrgreen: Mag ik even nadenken of ik niet toevallig ergens in de buurt moet zijn binnenkort en het kan combineren?
Flevo Bordertje
Zeer actief

m@r@ schreef:Wat een leukerd.

Het zou zo een jonger zusje van Hummer kunnen zijn.
Afbeelding
Mooi koppie zeg :I: Is dat een echte Schnauzer? Mela lijkt er inderdaad op, maar haar bekkie is smaller en fijner denk ik.
m@r@
Actief

Ongelezen bericht door m@r@ »

Flevo Bordertje schreef: Mooi koppie zeg :I: Is dat een echte Schnauzer? Mela lijkt er inderdaad op, maar haar bekkie is smaller en fijner denk ik.
Nee, Hummer is een kruising. Haar bekkie lijkt wel groot maar haar snuitje heeft maar een omtrek van 15 cm.
Flevo Bordertje
Zeer actief

m@r@ schreef:
Flevo Bordertje schreef: Mooi koppie zeg :I: Is dat een echte Schnauzer? Mela lijkt er inderdaad op, maar haar bekkie is smaller en fijner denk ik.
Nee, Hummer is een kruising. Haar bekkie lijkt wel groot maar haar snuitje heeft maar een omtrek van 15 cm.
O, dan is de rest zeker haar :mrgreen: Mela heeft ook ongeveer zo'n maat snuitje. Grappig dat ze zo op elkaar lijken :lol1: Weet je wat van de achtergrond van Hummer? Geweldige naam trouwens :ok:
Marina
Zeer actief
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Marina »

wat een schatje :I:
Afbeelding
Luc is ook een labje, omdat hij een neustumor heeft gehad is een stuk neus verwijderd. Maar hij kan alles nog zelfs snuffelen. Renee-Uk bedankt voor het mooie osje Helaas zijn nu alle drie mijn labjes overleden en hebben we een nieuwe aanwinst. Hij heet Dex en is een echte schat.
Flevo Bordertje
Zeer actief

Marina schreef:wat een schatje :I:
Hebben? :engel:
Afbeelding
Flevo Bordertje
Zeer actief

Ayurveda schreef:wat een scheetje!!!! :I:
Bij jouw roedeltje zou ze wel heel leuk passen hoor :E:
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”