Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

gevallen

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

gonnie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
Aantal honden: 2

gevallen

Ongelezen bericht door gonnie »

Er is hier aan het begin van de avond een katje van 10 hoog naar beneden gevallen.
Het is overleden.
Had zo medelijden met de eigenaresse, later kwam ook haar zoon nog even afscheid nemen van het katje voordat het meegenomen werd door de dierenambulance.
Bij ons liep ook weleens een kat van een ander over de balustrade, vond ik doodeng want de bovenkant van het rek is maar iets dikker dan een bezemsteel.
Afbeelding

Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
danielle-russel-king
Zeer actief

Re: gevallen

Ongelezen bericht door danielle-russel-king »

o wat erg dat is ook mijn grootste angst als ik hier bij de flat kijk.
Ik heb zelf op mijn balkon van dat net hangen want de mijne liep ook gewoon 8 hoog over de reling heen en weer want verder kon hij niet.Dat was snel klaar want ik ging gelijk net regelen en hing binnen een dag rondom zolang bleef meneer gerrit binnen.
Maar als ik dan kijk bij andere mensen die laten hun kat gewoon maar lopen krijg er de rillingen van .
Afbeelding
gonnie
Zeer actief

Er is wel vaker een kat naar beneden gevallen, maar dit is het eerste katje wat het niet overleefd heeft.

Hier gebeuren wel meer gekke dingen, een paar jaar terug woonde hier nog mensen aan het eind van de galerij en die hadden een klein kind die stond ook een keer boven op de balustrade en hield zich vast aan de waslijn, toen mijn buurvrouw ging waarschuwen dat hun kind ieder moment naar beneden kon vallen kreeg ze nog een grote bek ook.

Toen mijn honden nog klein waren liet ik ze nog niet op het balkon was veel te bang dat ze naar beneden zouden vallen. Laat ook nooit de deur open als ik zelf niet thuis ben, je weet nooit wat ze dan doen.
Afbeelding

Groetjes Gonnie.
danielle-russel-king
Zeer actief

Ongelezen bericht door danielle-russel-king »

Ja je heb er rare mensen bij zitten ,hier heb ik ook genoeg meegemaakt halve inboeldels zijn er wel naar beneden gekomen .

Ik ben ook erg blij dat ik alles dicht heb, had het eerst voor russel tot de reling zodat hij niet kon vallen en nu dan ook het net moet alleen geen ruzie met de boven buren krijgen want daar zit mijn net van boven bevestigd :mrgreen:
Dus ik kan wel alles open laten vind ik zomers wel erg fijn
Afbeelding
mariabel
Zeer actief
Mijn ras(sen): teckels , spaanse waterhond en chinese koningin

Ongelezen bericht door mariabel »

oh wat erg.. zo'n onnodige dood..wat erg voor het katje en de eigenaars..
Afbeelding
Caro.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse Draak
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Caro. »

Ohhh wat sneu :(

Mijn Nobby is ook eens naar beneden gevallen. Ik woonde 8 hoog en had mijn balkon helemaal afgezet, maar hij vond steeds een manier om te ontsnappen. Zo zat hij ook eens bovenop het flatgebouw waar ik toen woonde (ik woonde op de bovenste etage).
Hij heeft het wel overleefd en mankeerde op een paar afgesleten nagels na, helemaal niets.
Ik vond het echt doodeng die balkons icm een kat (waren halfronde balkons en dan boven ook nog open, bijna niet veilig af te zetten).
Afbeelding
A good dog never dies...

Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
[Sandra]
Zeer actief
Mijn ras(sen): Engelse bulldog x Maltezer
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door [Sandra] »

Naar :(

Ik heb mijn toen nog jonge kat eens op 4 hoog van het vensterbankje aan de buitenkant van het doucheraampje kunnen plukken. Daaronder een gapende afgrond van een meter of 15 :N:
Afbeelding
Groetjes,
Sandra
Maantje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Beagle

Ongelezen bericht door Maantje »

ach gossie dat is echt zielig.
Afbeelding
aman.en.don
Zeer actief
Mijn ras(sen): mechelse herder, daro
border collie, skyler

Ongelezen bericht door aman.en.don »

heb mijn balkon afgezet met gaas dus hier kunnen ze niet naar beneden vallen. tja, ik zie ze liever veilig
gonnie
Zeer actief

Was echt rot om te zien.
Gelukkig kunnen mijn honden niet tussen de spijlen door.
Toen ik vroeger een kat had heeft hij nooit over de balustrade gelopen. Volgens mijn toenmalige buurvrouw kwam mijn kat weleens buurten bij haar, maar heb ik zelf nooit gezien. Wel katten van andere die langs ons afgezette balkon kwam, wij hadden gaas aan weerszijden zodat onze kat niet naar de buren kon, maar er kwam wel altijd een kat van een ander omheen, vond ik doodeng want die kat schrok weleens van ons als we onverwachts het balkon opkwamen, was dan als de dood dat die kat naar beneden zou vallen.
Afbeelding

Groetjes Gonnie.
gonnie
Zeer actief

Caro. schreef:Ohhh wat sneu :(

Mijn Nobby is ook eens naar beneden gevallen. Ik woonde 8 hoog en had mijn balkon helemaal afgezet, maar hij vond steeds een manier om te ontsnappen. Zo zat hij ook eens bovenop het flatgebouw waar ik toen woonde (ik woonde op de bovenste etage).
Hij heeft het wel overleefd en mankeerde op een paar afgesleten nagels na, helemaal niets.
Ik vond het echt doodeng die balkons icm een kat (waren halfronde balkons en dan boven ook nog open, bijna niet veilig af te zetten).

Dat was boffen dat hij niks mankeerde, wij hadden vroeger bosjes onder het flat dus die vingen dan meestal de klap wel op, maar schijnbaar wilde een hoop mensen die bosjes weg en ja dan valt zo kat gelijk op de grond.
Afbeelding

Groetjes Gonnie.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”