Marlouke schreef:
wauw

:D... zou je nu nog kunnen bellen of is dat wat overdreven?
Ja, je kunt bellen. Er is altijd een persoon achter de balie. die 49,00 is per standaard 2 persoons kamer. Overleg dat je op de begane grond wilt overnachten. Juist vanwege je honden! Beknippelen op de prijs per hond is een must. Ze vragen behoorlijk hoge prijzen voor de overnachting per hond en ik heb aangegeven dat ik dit bedrag nooit eerder heb hoeven te betalen. Ze zakte direct met 50% naar beneden.
Tuindeur open en een prachtig mooi veld waar je de honden even kunt laten rennen. Het is een gemeenschappelijke tuin, houdt dus rekening met je buren die ook honden hebben. Vervolgens in de auto, uitchecken en karren maar. Enne, neem wel even wat oordopjes mee als je niet gewend bent aan herrie.
Ze zal met een andere prijs komen (hoger) maar wijs haar maar op de website waar de prijs van €49,00 euro echt staat vermeldt!
Die 49 euro komt natuurlijk omdat je erg in de buurt van de airport slaapt.
Alles is erg basic/gedateerd en met een beetje mazzel zit er een bad bij. Kun je lekker badderen alvorens je gaat slapen.
€49,00 is zonder ontbijt. Als je bv rond 07.00 uur moet vertrekken en de ontbijtzaal gaat pas open om 07.30 uur dan zou ik gaan voor de €49.00 en mijn ontbijt lekker in de auto nuttigen.