Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Ik heb zulke relaxte schatjes.. alleen niet opgewonden maken

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

blondie
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ik heb zulke relaxte schatjes.. alleen niet opgewonden maken

Ongelezen bericht door blondie »

:roos: resulteerde in toegetakelde schoenen en een vuile broek en een man die zijn benen even wijdt moest trekken om twee duitsers erdoorheen te laten gaan :hmmm:
Kwam baasje van Jolly tegen, waar Finn altijd heel leuk mee kon dollen, zowel met Jolly als met hem. Bluf en Jolly lagen elkaar wat minder, Jolly vond Bluf te druk en Bluf snapte nooit waarom Jolly zo moelijk deed :19:
Enfin baas loopt ons tegemoet zonder Jolly, ik zeg hoi wat leuk je weer te zien, Finn schiet in de jippie modus en vliegt op hem af, helaas Finn je vriendin is er niet bij :engel: we staan wat te praten, Finn snuft wat rond aan de lijn en Bluf is hem aan het verleiden om aub tegen het tennisballetje te trappen... wat hij ook doet.. gelukkig zachtjes anders hadden mijn armen uit de kom geschoten, ze waren beiden vast aan de korte leren lijn.
Ineens meer aandacht voor Bluf koppie lief scheef, wat heftiger dollen met balletje en Finn besloot dat het zijn bal moest worden en springt naar de bal die onder de schoen van hem vast zit, Bluf dacht ja doei! mijn bal en die stort zich er ook op, hij hield de bal nog onder de schoen dus een viertal voorpoten baanden zich een weg op en onder die schoenen om de bal te bemachtigen... dat werd te gortig voet eraf bal los die onder hem doorschiet :oohja: dus twee honden erachteraan door de benen heen :mrgreen: en dan nog de lijntjes eraan want ik liet niet los mijn hemel Jolly's baas moest jumpen over de riemen heen :8):
Plus dat ze erg nat waren mijn honden :N:
Zijn broek was redelijk schoon nog, de schoenen waren erg nat dat wel, wat krasjes.. :roll: ben verzekerd hoor dus als ze stuk zijn :19:
Nee joh even doekje erover en alles is weer ok joh, en ik lok het toch zelf uit :smile1: zo smilede hij ook, het was zowiezo een blij gesprek en het dollen met de honden was ook even dubbelop ook maar als je gaat dollen en gek doen dan zijn ze ook dol en doen gek dat stelletje ongeregeld.
Miranda
Erelid
Mijn ras(sen): Zwitserse Witte Herder
Tervuerense herder
Aantal honden: 2

Re: Ik heb zulke relaxte schatjes.. alleen niet opgewonden m

Ongelezen bericht door Miranda »

Fok ze dan ook niet op!
Muts :tongue:

(Herkenbaar hoor :lol1: )
And few will ever climb
the great world-tree from which we've grown