Kwam baasje van Jolly tegen, waar Finn altijd heel leuk mee kon dollen, zowel met Jolly als met hem. Bluf en Jolly lagen elkaar wat minder, Jolly vond Bluf te druk en Bluf snapte nooit waarom Jolly zo moelijk deed
Enfin baas loopt ons tegemoet zonder Jolly, ik zeg hoi wat leuk je weer te zien, Finn schiet in de jippie modus en vliegt op hem af, helaas Finn je vriendin is er niet bij
Ineens meer aandacht voor Bluf koppie lief scheef, wat heftiger dollen met balletje en Finn besloot dat het zijn bal moest worden en springt naar de bal die onder de schoen van hem vast zit, Bluf dacht ja doei! mijn bal en die stort zich er ook op, hij hield de bal nog onder de schoen dus een viertal voorpoten baanden zich een weg op en onder die schoenen om de bal te bemachtigen... dat werd te gortig voet eraf bal los die onder hem doorschiet
Plus dat ze erg nat waren mijn honden :N:
Zijn broek was redelijk schoon nog, de schoenen waren erg nat dat wel, wat krasjes..
Nee joh even doekje erover en alles is weer ok joh, en ik lok het toch zelf uit :smile1: zo smilede hij ook, het was zowiezo een blij gesprek en het dollen met de honden was ook even dubbelop ook maar als je gaat dollen en gek doen dan zijn ze ook dol en doen gek dat stelletje ongeregeld.