Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Gatver

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Kiran
Zeer actief
Mijn ras(sen): Toller
Aantal honden: 2

Gatver

Ongelezen bericht door Kiran »

Even van me afschrijven.

Ik sta net op het schoolplein even met een andere moeder te praten hoor ik achter me een hoop gelach, ik kijk om zie ik een 15 week oude pupje die over de grond gesleept word door een kind van een jaar of acht. ouders staan er achter en moeten er smakelijk om lachen :jank:

Ik wil er heen lopen om er wat van te zeggen dat dit niet normaal is. Begint niet op dat moment die pup enorm te janken ik ga naar die hond haal als eerst die achterlijke slipketting af. en zorg dat het hondje rustig blijft liggen tot hij niet meer zo stijf gespannen is komt zijn baasje eraan rukt lekker die hond van de grond af begint dat beestje weer als een idioot te krijsen. Zegt ze ook nog doet hij anders nooit!

Pfff ik was zo over de zeik dat ik tegen haar heb gezegd dat het niet verwonderlijk is en dat ze waarschijnlijk hem verziekt heeft met het geruk van die slip waar ik overigens al meerdere keren al eerder wat van had gezegd. Een pupje weet niet wat zit blijf en naast is moet je leren niet afdwingen.

Nou 2 minuten later zet ze het hondje weer op de grond en begint weer te rukken aan de slip dat hij naast moet lopen.

Pffff en het ergste is ik kan er niets tegen doen :jank:
Afbeelding
Sanne!!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labradeitje!
Aantal honden: 1

Re: Gatver

Ongelezen bericht door Sanne!! »

Dat is maar normaal hoor dat je zulke gekke dingen met je hond doet???

Gister in de duinen ook werd er een chihuahua van echt hoog in het water gegooid met een boogje nou iedereen kon er smakelijk om lachen en het was er druk....

Pfff :devil: :devil:
Zazoe 7-12-'05 * 26-3-'13
gonnie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Pinschers

Ongelezen bericht door gonnie »

Ze zijn niet de enige hoor, toen Tama en Nikkie nog een puppie waren wilde ze naar een Chihuahua toe gaan die bij ons achter werd uitgelaten aan een riempje die man begint tegen me te schreeuwen dat ik mijn honden aan moest lijnen omdat zijn hondje het niet leuk zou vinden, wat ook geen wonder was want die man had het hondje aan de riem helemaal de lucht in getrokken dus dat hondje had het flink benauwd. En hij zette dat hondje ook niet op de grond hoor, het heeft best een tijdje gesparteld aan dat riempje.

Hij had zijn hondje ook achter zijn eigen flat uit kunnen laten, er staan hier drie dezelfde flats met alledrie grasvelden e.d. erachter dus dan laat hij zijn hondje daar de boel maar onder poepen. Dat heb ik ook tegen hem gezegd, als hij niet wil dat mijn pups naar zijn hondje toegaan dan laat hij zijn hond maar lekker bij zijn eigen flat uit. Werd hij kwaad en riep dat hij zelf wel uitmaakte waar hij zijn hond uitliet, ik tegen hem: Daar hebt u helemaal gelijk in, maar ik maak ook zelf uit waar ik mijn pups los laat lopen. Die Chihuahua deed geeneens lelijk naar mijn pups dus snap niet waar hij zo heisa om maakte, en mijn pups waren nog zo klein die deden zeker nog niks bij een andere hond.
Afbeelding

Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
Ayurveda
Zeer actief

Ongelezen bericht door Ayurveda »

Pff... sommige mensen!!! :devil:
Afbeelding
gyanty
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border Collie

Ongelezen bericht door gyanty »

gonnie schreef:Ze zijn niet de enige hoor, toen Tama en Nikkie nog een puppie waren wilde ze naar een Chihuahua toe gaan die bij ons achter werd uitgelaten aan een riempje die man begint tegen me te schreeuwen dat ik mijn honden aan moest lijnen omdat zijn hondje het niet leuk zou vinden, wat ook geen wonder was want die man had het hondje aan de riem helemaal de lucht in getrokken dus dat hondje had het flink benauwd. En hij zette dat hondje ook niet op de grond hoor, het heeft best een tijdje gesparteld aan dat riempje.

Hij had zijn hondje ook achter zijn eigen flat uit kunnen laten, er staan hier drie dezelfde flats met alledrie grasvelden e.d. erachter dus dan laat hij zijn hondje daar de boel maar onder poepen. Dat heb ik ook tegen hem gezegd, als hij niet wil dat mijn pups naar zijn hondje toegaan dan laat hij zijn hond maar lekker bij zijn eigen flat uit. Werd hij kwaad en riep dat hij zelf wel uitmaakte waar hij zijn hond uitliet, ik tegen hem: Daar hebt u helemaal gelijk in, maar ik maak ook zelf uit waar ik mijn pups los laat lopen. Die Chihuahua deed geeneens lelijk naar mijn pups dus snap niet waar hij zo heisa om maakte, en mijn pups waren nog zo klein die deden zeker nog niks bij een andere hond.

Mmmm dergelijke reacties ben ik niet van jou gewend? Maar het is toch geen losloopgebied daar? En of je hond nu pup is of niet, als die man het niet wil bij zijn hond (Waarom dan ook) kan je je pup toch wel bij je houden (zeker als het niet een losloopgebied is?)
Afbeelding
umajoya
Zeer actief
Mijn ras(sen): Verliefd op Australian Shepherds

Ongelezen bericht door umajoya »

oh wat erg zeg!! arm pupje :(
Liefs, Uma [Met Mojo en Halo]

Afbeelding
[gemaakt door kiki2000]
Kiran
Zeer actief
Mijn ras(sen): Toller

Ongelezen bericht door Kiran »

Kwam de betreffende mevrouw gister weer tegen ditmaal zonder hondje.

Ze sprak me aan omdat ik wat gezegd had over de slipketting en wat ze dan zou moeten doen. Ik heb eerst maar eens gevraagd hoe het nu met het hondje gaat en of hij nog aanvallen had gehad. Helaas had hij dit afgelopen zondag al eerder gehad maar mocht het nog eens gebeuren ging ze hem in laten slapen. :jank:

Ik vroeg haar waarom niet eerst onderzoeken misschien is het wel heel goed te behandelen met medicijnen of weet ik het. Nou dat was veels te prijzig en vond ze zielig voor het hondje. :mep:

Maar goed ik heb er gezegd misschien eerst maar eens een tuigje dan belast je dat nekje niet meer misschien dat dat al heel veel helpt. Dat ging ze in elk geval wel doen, althans dat zei ze. (ze had het al eerder gezegd te doen en toen kwam ze toch met een slip). Mocht het niet helpen kan ze het hondje misschien nog wel herplaatsen bij andere mensen al betwijfel ik het wie wil nou een hondje op zich nemen waarvan niet bekend is waarom hij toevallen krijgt. :jank:
Afbeelding
De3staffies
Zeer actief
Mijn ras(sen): American Staffordshire terrier

Ongelezen bericht door De3staffies »

Ik heb mijn staffs ook een tijdje aan slipkettingen gehad, dat omdat ze verschrikkelijk trokken. Maar als ze iets zagen waar ze weet ik veel wat mee wouden doen, dan vielen ze idd ook spontaan om. Nu hebben ze allebei een tuig om.
Maar wat een gek mens zeg, het kan dus gewoon het probleem zijn wat ik hier boven beschrijf en zij wil de pup miss af laten maken :( Arme puppy!!
Afbeelding

Twinkeltje bedankt!!!
gonnie
Zeer actief

gyanty schreef:
gonnie schreef:Ze zijn niet de enige hoor, toen Tama en Nikkie nog een puppie waren wilde ze naar een Chihuahua toe gaan die bij ons achter werd uitgelaten aan een riempje die man begint tegen me te schreeuwen dat ik mijn honden aan moest lijnen omdat zijn hondje het niet leuk zou vinden, wat ook geen wonder was want die man had het hondje aan de riem helemaal de lucht in getrokken dus dat hondje had het flink benauwd. En hij zette dat hondje ook niet op de grond hoor, het heeft best een tijdje gesparteld aan dat riempje.

Mmmm dergelijke reacties ben ik niet van jou gewend? Maar het is toch geen losloopgebied daar? En of je hond nu pup is of niet, als die man het niet wil bij zijn hond (Waarom dan ook) kan je je pup toch wel bij je houden (zeker als het niet een losloopgebied is?)
Het is wel een losloopgebied, bij ons geldt in Heel Capelle geen aanlijn licht.
En mijn puppy's waren nog maar een week of 12 dus echt niet groter dan zijn hondje.

En hij begon met schelden als hij het normaal gevraagd had ben ik eerder geneigd om er aan tegemoet te komen.
Maar als ik afgesnauwd word dan strijkt dat tegen mijn haren in. Ben ook maar een mens.
Afbeelding

Groetjes Gonnie.
gonnie
Zeer actief

O, er is iets fout gegaan.
Afbeelding

Groetjes Gonnie.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”