Ik sta net op het schoolplein even met een andere moeder te praten hoor ik achter me een hoop gelach, ik kijk om zie ik een 15 week oude pupje die over de grond gesleept word door een kind van een jaar of acht. ouders staan er achter en moeten er smakelijk om lachen
Ik wil er heen lopen om er wat van te zeggen dat dit niet normaal is. Begint niet op dat moment die pup enorm te janken ik ga naar die hond haal als eerst die achterlijke slipketting af. en zorg dat het hondje rustig blijft liggen tot hij niet meer zo stijf gespannen is komt zijn baasje eraan rukt lekker die hond van de grond af begint dat beestje weer als een idioot te krijsen. Zegt ze ook nog doet hij anders nooit!
Pfff ik was zo over de zeik dat ik tegen haar heb gezegd dat het niet verwonderlijk is en dat ze waarschijnlijk hem verziekt heeft met het geruk van die slip waar ik overigens al meerdere keren al eerder wat van had gezegd. Een pupje weet niet wat zit blijf en naast is moet je leren niet afdwingen.
Nou 2 minuten later zet ze het hondje weer op de grond en begint weer te rukken aan de slip dat hij naast moet lopen.
Pffff en het ergste is ik kan er niets tegen doen