(poster is wat klein geworden in mijn bestand, ga nog op zoek naar passende oplossing)

Moderator: moderatorteam
Waarom niet?wita-lap schreef:Sheltie's ook welkom? In het verleden niet zo erg volgens mij
Alles en iedereen is welkom. Ik persoonlijk ben wel fan van o.a shelties dus kom maar gezellig.wita-lap schreef:Sheltie's ook welkom? In het verleden niet zo erg volgens mij
Omdat ze nogal blaffen als ze iets heel leuk vinden, de meeste hondenscholen houden daar niet zo vangyanty schreef:Alles en iedereen is welkom. Ik persoonlijk ben wel fan van o.a shelties dus kom maar gezellig.wita-lap schreef:Sheltie's ook welkom? In het verleden niet zo erg volgens mij
Oh maar pumi's zijn er ook welkom (onze 4), dus sheltie's vast ook welwita-lap schreef: Omdat ze nogal blaffen als ze iets heel leuk vinden, de meeste hondenscholen houden daar niet zo van
Haha vanavond niks van gemerkt.Pumi schreef:Oh maar pumi's zijn er ook welkom (onze 4), dus sheltie's vast ook welwita-lap schreef: Omdat ze nogal blaffen als ze iets heel leuk vinden, de meeste hondenscholen houden daar niet zo vanWant als er eentje kan blaffen is het onze Ayla wel
helaas geen vooroordeel, eigen ervaringgyanty schreef:Haha vanavond niks van gemerkt.Pumi schreef:Oh maar pumi's zijn er ook welkom (onze 4), dus sheltie's vast ook welwita-lap schreef: Omdat ze nogal blaffen als ze iets heel leuk vinden, de meeste hondenscholen houden daar niet zo vanWant als er eentje kan blaffen is het onze Ayla wel
Ik weet niet hoe je aan dat vooroordeel komt. ik heb daar nog nooit van gehoord hoor en ik train bij nogal wat verschillen scholen
Mwah dan vraag ik me af waar al die shelties trainen die je bij behendigheidswedstrijden tegenkomt :lol:wita-lap schreef: helaas geen vooroordeel, eigen ervaring
Hans zeker? Daar heb ik nu 2 keer les van gehad!*Anita* schreef:wist niet dat je bij Cunos trainde.
een oud instructeur van onze club geeft daar nu les bij de behendigheid
jepgyanty schreef:Hans zeker? Daar heb ik nu 2 keer les van gehad!*Anita* schreef:wist niet dat je bij Cunos trainde.
een oud instructeur van onze club geeft daar nu les bij de behendigheid
Hahaha, dan zijn Beike en ik er de volgende keer weer gewoon bijgyanty schreef: En Anneke of het een jaarlijks evenement gaat worden weten we nog niet hoor. We zijn maar een klein verenigingetje he? Maar misschien een evenement voor eens in de zoveel jaar haha. Nu gaan we op naar het volgende evenement: de dogtrail.
Haha zal het noooit meer doenQuibus schreef:Ja het was zeker leuk joh......maare Sandra je mag Mutz niet weer omkopen met worst hoor....dan luisterd ze straks nooit mee naar me hahahaha...wat een trut is het toch die hond van ons he!![]()
Dat spelletje voor die hazewindhonden....daar was Mutz helemaal dol van...wij hebben zo gelachen om die mafkees...ze bleef er maar achteraan rennen.
Ik zou zeggen elk jaar maar een open dagdan kom ik ook weer met die maffe Mutz van me.