Begin dit jaar ben ik begonnen met de B cursus met fien, omdat wij zonder dit diploma niet mee konden doen aan behendigheid. Ok, wij de hele winter lang, door weer en wind, gehoorzaamheid B gedaan, met alleen maar in het achterhoofd dat ik dit doe om behendigheid te kunnen doen. Dat hield mij op de been
Anderhalve week geleden hebben Fien en ik examen gedaan en ik was best een beetje zenuwachtig want ja, als we het niet haalden konden wij ook geen behendigheid doen en dat wil ik ontzettend graag dus zenuwen. Het verlossende woord kwam, wij waren geslaagd en ik meteen vol enthousiasme het aanmeldingsformulier ingevuld voor behendigheid
Vorige week krijg ik te horen wanneer de cursus met Suus zou beginnen dus ik verwachte eigenlijk elk moment ook reactie over de behendigheid van Fien... Tot vandaag niets vernomen en ik begon mij een beetje ongerust te maken dus heb er een mailtje aan gewaagd. Krijg ik reactie dat er een brief was verzonden waarin staat dat de cursus vol zit en wij daarom niet mee kunnen doen
Als ik dit van te voren had geweten dan was ik wel een andere weg ingeslagen, of mij in ieder geval ingeschreven voor een andere cursus, maar ja, die zullen waarschijnlijk nu ook al vol zitten, volgende week begint het
Ik begrijp dat je niet 20 man per les kan hebben maar toch vind ik het heel jammer