Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Wisselende onderschriften

Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.

Moderator: moderatorteam

bennie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Herder
Border Collie
Aantal honden: 6

Wisselende onderschriften

Ongelezen bericht door bennie »

In een reltopic kwam onlangs mijn wisselende onderschrift ter sprake. Ik heb toen beloofd tijdens het eerstvolgende lentedipje eens te kijken of ik iets algemeens in elkaar kon flansen, zodat anderen ook een wisselend onderschrift kunnen maken, zonder eigen serverruimte en technisch gedoe.
Het dipje is inmiddels achter de rug, maar een eerste versie is klaar.

Zie http://www.wisselfoto.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

Je kunt een account aanmaken en vervolgens meerdere afbeeldingen van het soort PNG (zegmaar die doorzichte die de laatste tijd steeds vaker in onderschriften te zien zijn) bij je account plaatsen. De code die je vervolgens in je onderschrift kunt plakken staat er boven :).
Mochten jullie problemen ervaren dan hoor ik dat graag, ben niet zo'n held met testen. Het geheel is nog niet grafisch spectaculair, zeker niet op andere browsers dan Google Chrome. Bij een volgende lentedipje zal ik eens kijken of ik het zo kan maken dat er ook JPG afbeeldingen kunnen worden geplaatst :).

Ook is het mogelijk voor mensen die om hosting verlegen zitten een enkele afbeelding te uploaden voor hun onderschrift (heb ik overigens nog niet getest :N: ).

Have fun!
bennie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Herder
Border Collie
Aantal honden: 6

Re: Wisselende onderschriften

Ongelezen bericht door bennie »

Er waren wat startprobleempjes, die zijn inmiddels verholpen, dus als het goed is werkt nu alles naar behoren.
Plaats reactie

Terug naar “Foto's Diversen”