De plek waar de pallet gestaan had netjes geveegd en de plank die voor de onderkant van de kennel stond gebarricadeerd met wat zware keien.
Vandaag moest ik naar een inservice-congres in België. Biène moest dus voor het eerst sinds lange tijd weer een ochtend in de kennel, zodat Marouck 's ochtends gewoon los kon lopen. Mijn vader zou de honden tussen de middag uitlaten, Marouck dan in de varikennel laten en Biène binnen halen.
Vanavond kwam ik thuis en het eerste wat ik zag toen ik de achterdeur open deed om de honden buiten te laten was een versnipperde spijkerbroekpijp........toen ik verder keek zag ik dat de plank die voor de kennel stond inmiddels half in de kennel lag, samen met een kei.
Pa maar even gebeld en ja hoor...Houdini Biène was uit de kennel gebroken en zat dus gewoon in de tuin toen pa haar kwam uitlaten.
De pallet staat nu dus weer voor de kennel, want morgen zal ze daar toch weer de ochtend in moeten want dan moet ik nog een dag naar België.....
De kennel wordt binnenkort aangepast voor de nieuwe huisgenoot, het hekwerk wat er nu voorzit komt tegen de schutting aan en met 2 nieuwe panelen wordt de kennel wat vergroot....
Ik zal erop toezien dat er geen ruimte is om uit te breken door onder het paneel te kruipen....1 Houdini is genoeg, de nieuwe aanwinst krijgt daar geen kans toe