Gister ochtend had ie dat ook ineens, maar toen was het 1 kleintje en die trok binnen een uurtje of twee weg.
Vorig jaar heeft hij iets soortgelijks gehad, maar toen had hij een alergische reactie op een (waarschijnlijk) bijen steek
en toen zette de hele zijkant van zn kop op, heeft toen een injectie gehad en toen trok het weg.
Ik ben al aan het denken wat het kan zijn?
Mijn man laat hem 's morgens vroeg rond half 5 uit als hij naar zn werk gaat en ik kom om half 7 beneden.
's avonds toen we naar bed gingen was er niks aan de hand , dus moet het snachts of in vroege ochtend zijn
dat er 'iets' gebeurt in zn lichaam.
Ik heb echt géén idee , mijn man zal morgen kijken of hij het ook al heeft voordat hij hem uit laat
want als dat niet zo is moet het haast iets zijn van buiten..misschien ene struik waar hij zn hoofd insteekt?
kan het misschien een mier zijn die over hem heen wandeld? ( zag er net 1 lopen )
Heb nisk veranderd aan voer oid...
heeft iemand een idee??

als dit zo blijft gebeuren moet ik natuurlijk ff naar DA, maar als het wegtrekt in de loop van de ochtend(en) heeft die er toch nisk aan
omdat er dan niets meer te zien is...(daarom maak ik maar fotos ) voor t geval dát...
Fotos zijn niet erg duidelijk, maar hoop dat jullie kunnen zien wat ik bedoel