Moderator: moderatorteam
Jij zegt het eerbiediger dan ik het dacht, ik vond hem op een klimgeit lijkenrenee-uk schreef:Xavier on top of the world
Nee hoor, Elke pakwerker heeft zijn eigen mouw en daar hoord elke hond maar op te bijten.duitse herder schreef:Die foto op de schutting is gaafHebben jullie trouwens speciale mouw voor de rotties en boxers? hij lijkt platter of ik ben gek
Ja he, en ik vergeet ook nooit hoe hij en Luka wel eens hebben lopen rennen en doen. Vonden allebei een beetje ruw spel wel leukCarma schreef:Wat een prachtige vent is het toch
Dat dacht ik nou ooklaeken schreef:Hij ziet er goed uit!
Ja ze waren goed aan elkaar gewaagd! Dat was op het erkemederstrandLeane schreef:Ja he, en ik vergeet ook nooit hoe hij en Luka wel eens hebben lopen rennen en doen. Vonden allebei een beetje ruw spel wel leukCarma schreef:Wat een prachtige vent is het toch
Hij is gewoon een prachtig voorbeeld van "lekker in je vel zitten"Leane schreef:Het valt me op dat iedereen zegt dat hij er goed uitzietOp het Rottweilerforum ook.. Maar hij ziet er inderdaad goed uit, zit gewoon in de bloei van zijn leven om het maar zo te zeggen.
Tis gewoon echt mijn ventje geniet volop van die hond ( en de andere hondjes ook hoor)