Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Gordo bij de fysio

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

Barnsley
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden retrievers
Aantal honden: 5
Contacteer:

Gordo bij de fysio

Ongelezen bericht door Barnsley »

Vanmorgen was het dan eindelijk zover, de afspraak is twee keer verplaatst. Maar eindelijk was Gordo dan aan de beurt.
Ze is 5 kwartier met hem bezig geweest, hij zat in z'n nek (bij zn 1e atlas voor de kenners), op twee plekken in zijn rug, zijn schouder en zijn knie vast. Het achterste gedeelte van zijn rug en zijn knie deden hem echt pijn en daar gaf hij ook wat verzet. Hij is helemaal door genomen, en uiteindelijk vond hij het nog wel lekker ook.

Ik hoop dat dit zijn rare onduidelijke kwaaltjes wat oplost.

Hij heeft er nu al profijt van, hij kon heel lastig blijven zitten., Buiten ging dat wel. Maar in huis ging hij eigenlijk altijd liggen. En nu kan hij blijven zitten!!!
Daarbij pist hij eindelijk weer als een man, met zijn poot omhoog. Hij is nu erg vrolijk tijdens de wandeling.
Maar ik ben benieuwd of hij morgen nog zo vrolijk is.
Het kan zijn dat hij de eerste dagen behoorlijk slechter gaat lopen vanwege de spierpijn.
Hij mag zes weken niet mee op pad. Alleen op bekend terein lopen. Zijn hersenen en lichaam reageren nu anders van elkaar.Zijn hersenen moeten nog even door krijgen dat het nu allemaal anders reageert. Zo kan het zijn dat hij op onbekend terein rare bewegingen gaat maken. Natuurlijk is dit ook op eigen/bekend terein mogelijk maar zo min mogelijk opzoeken. Pas met zes weken kunnen we echt zien of het geholpen heeft. Maar ik weet eigenlijk wel zeker van wel!
Ik ben zo blij voor m'n ventje, niet grappig als je zo vast zit.
Ik hoop dat ik dan eindelijk een jonge hond in huis heb, want hij is in feb pas drie geworden, hij liep soms mee als een oude opa! :jank:

Afbeelding
Afbeelding
mariabel
Zeer actief
Mijn ras(sen): teckels , spaanse waterhond en chinese koningin

Re: Gordo bij de fysio

Ongelezen bericht door mariabel »

oh het klinkt el goed.. het is te hopen dat het gaat helpen..
want 3 is inderdaad nog wel heel jong...
Afbeelding
Marliez
Actief
Mijn ras(sen): Amerikaanse Bulldog

Re: Gordo bij de fysio

Ongelezen bericht door Marliez »

Wat fijn dat Gordo toch bij de Fysio terecht kon. Als ik je woonplaats zie denk ik dat we bij dezelfde zitten, bij Karin Baas?
Wij zitten al een tijdje bij haar en zijn er echt heel tevreden over. Floor is echt weer een blije onbesuisde bullemeid van anderhalf! Laat even weten hoe het verder gaat
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”