Ze is 5 kwartier met hem bezig geweest, hij zat in z'n nek (bij zn 1e atlas voor de kenners), op twee plekken in zijn rug, zijn schouder en zijn knie vast. Het achterste gedeelte van zijn rug en zijn knie deden hem echt pijn en daar gaf hij ook wat verzet. Hij is helemaal door genomen, en uiteindelijk vond hij het nog wel lekker ook.
Ik hoop dat dit zijn rare onduidelijke kwaaltjes wat oplost.
Hij heeft er nu al profijt van, hij kon heel lastig blijven zitten., Buiten ging dat wel. Maar in huis ging hij eigenlijk altijd liggen. En nu kan hij blijven zitten!!!
Daarbij pist hij eindelijk weer als een man, met zijn poot omhoog. Hij is nu erg vrolijk tijdens de wandeling.
Maar ik ben benieuwd of hij morgen nog zo vrolijk is.
Het kan zijn dat hij de eerste dagen behoorlijk slechter gaat lopen vanwege de spierpijn.
Hij mag zes weken niet mee op pad. Alleen op bekend terein lopen. Zijn hersenen en lichaam reageren nu anders van elkaar.Zijn hersenen moeten nog even door krijgen dat het nu allemaal anders reageert. Zo kan het zijn dat hij op onbekend terein rare bewegingen gaat maken. Natuurlijk is dit ook op eigen/bekend terein mogelijk maar zo min mogelijk opzoeken. Pas met zes weken kunnen we echt zien of het geholpen heeft. Maar ik weet eigenlijk wel zeker van wel!
Ik ben zo blij voor m'n ventje, niet grappig als je zo vast zit.
Ik hoop dat ik dan eindelijk een jonge hond in huis heb, want hij is in feb pas drie geworden, hij liep soms mee als een oude opa!