Gisterenavond moest ik weg.. toen ik na 10 uur thuis kwam hoorde ik een hond buiten blaffen .. Zsa zsa een van mijn teckels liep buiten.. ????? ik had de deur toch dicht gedaan en alles zat toch binnen toen ik wegging ??? maar binnen gekomen werd het al snel duidelijk.. Bel , mijn grote hond, had de deur opengesprongen en was samen met de anderen naar de garage gegaan en daar had het stel lopen snaaien aan een zak brokken.. die eerst van een kast getrokken en toen hadden ze zich bijna te barsten gegeten.. dus alles maar mee naar bed... en de 2 ergste dikke buiken erg in de gaten houden Bel en Zusje..mijn grote angst is een maag torsie..
heel slecht geslapen.. Zsa zsa lag te snurken als een houthakker.. Bel liet winden waar je niet vrolijk van wordt. en Zus en Teun hadden veel zelfmedelijden..
Vanmorgen geen eten gekregen en bij het uitlaten heeft bel gelukkig 2 keer gepoept en de rest ook . met de teckels gaat het nu beter maar Bel heeft nog een heel dik lijf en voelt zich nog beroerd..
gelukkig hoef ik niet weg en kan haar in de gaten houden..
vandaag dus geen eten voor het spul..
weten jullie of ik verder nog wat kan doen..?ze wil veel drinken maar dat probeer ik te beperken.. ze ligt nu weer te slapen..
naast de deur weer op de knip.. gisteren voor het eerst die deur weer even open gehad om de kattenbak buiten te zetten en Bel heeft gelijk haar kans waargenomen..
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
als de baas van huis is..
Moderator: moderatorteam
-
mariabel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): teckels , spaanse waterhond en chinese koningin
- Mekkie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising
- Aantal honden: 1
Re: als de baas van huis is..
Wat een draken!!!
Success met het zooitje!!
Kan me wel voorstellen dat ze dorst hebben!
Success met het zooitje!!
Kan me wel voorstellen dat ze dorst hebben!

- Roompie
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Re: als de baas van huis is..
Oy, inderdaad vandaag maar geen eten. Romy heeft dat ook een keer gehad, zich te barsten gegeten aan de cavom en ze hád me toch een dikke buik!