Zegt die man : Nou lekkere hond heb je.
Sorrie hoor maar het is zijn eigen probleem, ik doe er alles aan om mijn hond af te leiden. En als hij zich dan niet aan de regels houd
Moderator: moderatorteam

Ik zou zeggen nee volgens mij vind hij jouw hond lekkerthianda schreef:Vanmiddag liep ik met Sjappie en toen kwam er een man met chihuahua reutje aan, omdat Sjappie niet elke hond even leuk vind liet ik hem zitten en ging ik heb afleiden met een koekje. De man zag het en toch laat hij zijn hond naar ons toe lopenHier mocht de hond niet eens los trouwens. Sjappie geeft een grommetje, niet eens bedreigend ofzo maar gewoon een waarschuwing van : Kom niet dichterbij !!
Zegt die man : Nou lekkere hond heb je.![]()
Sorrie hoor maar het is zijn eigen probleem, ik doe er alles aan om mijn hond af te leiden. En als hij zich dan niet aan de regels houd
Dat was ook het eerste wat in mij opkwam.Valerie schreef:Ik zou zeggen nee volgens mij vind hij jouw hond lekkerthianda schreef:Vanmiddag liep ik met Sjappie en toen kwam er een man met chihuahua reutje aan, omdat Sjappie niet elke hond even leuk vind liet ik hem zitten en ging ik heb afleiden met een koekje. De man zag het en toch laat hij zijn hond naar ons toe lopenHier mocht de hond niet eens los trouwens. Sjappie geeft een grommetje, niet eens bedreigend ofzo maar gewoon een waarschuwing van : Kom niet dichterbij !!
Zegt die man : Nou lekkere hond heb je.![]()

Valerie schreef:thianda schreef:
Ik zou zeggen nee volgens mij vind hij jouw hond lekker