Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Bertje IPO 1 speuren
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
Bertje IPO 1 speuren
Vandaag was het zover. ik had me opgegeven om een speur certificaatje te doen met Bertje. Iedereen kent het verhaal achter Amai en mijn persoontje dus gaan met die banaan en nu maar zorgen dat ik wist waar de hoeken lagen ( ook al leg ik het spoor zelf hihihihi) en zorgen dat ik mijn kop erbij houd om Bertje te helpen als het nodig zou zijn.
bij de auto ging het al niet lekker. kop gestoten tegen de deur, lijn die er tussen bleef hangen dus allemaal spannings perikelen. pffffffffffff. ik weer in de bocht. Mezelf bij elkaar geraapt. Geen gezeur en gemuts dit keer. Het moet verd..... nu gewoon goed gaan.
alle lijnen in mijn hand. Bertje aan kort lijntje het veld mee ingenomen ( echte werkvelden) en halverwege bucher er aan gedaan, lange lijn uitgerold en goed tussen de achterpoten. Aan korte lijntje meegnomen naar de keurmeester en aangemeld zoals het hoort. De keurmeester riep nog tegen me dat ik het korte lijntje niet moest vergeten af te doen. Ik hoor mezelf nog roepen dat het goed komt. Loop ik daar met het korte lijntje naar mijn aanzet toe. weg punt. nou ja niets aan te doen. maar goed ook aan de andere kant want Bertje wilde een run nemen naar de aanzet. nu kon ik hem nog mooi corrigeren. helder van geest deze dag hihiii. lijntje eraf gedaan. zit gezegd en keurig aangezet. eerste strek goed, voorwerp keurig recht en snel verwezen en de aanzet prima na het voorwerp. eerste hoek had iets directer genomen kunnen worden en de tweede hoek ging ie iets overheen. keurig zelfstandig uitgezocht allemaal. diepe neus en super zoekend naar het tweede voorwerp. ook deze keurig recht en razend snel verwezen. Maar Diana is Diana niet als er toch weer iets fout moet gaan. Gewoon de hond helemaal los koppelen voor je je netjes afmeld. Hoezo blunder.
Keurmeester ga me op mn d...........r maar besloot voor mijn stomme gedoe niet te veel punten af te trekken.
over 96 punten. yeeeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah.
bij de auto ging het al niet lekker. kop gestoten tegen de deur, lijn die er tussen bleef hangen dus allemaal spannings perikelen. pffffffffffff. ik weer in de bocht. Mezelf bij elkaar geraapt. Geen gezeur en gemuts dit keer. Het moet verd..... nu gewoon goed gaan.
alle lijnen in mijn hand. Bertje aan kort lijntje het veld mee ingenomen ( echte werkvelden) en halverwege bucher er aan gedaan, lange lijn uitgerold en goed tussen de achterpoten. Aan korte lijntje meegnomen naar de keurmeester en aangemeld zoals het hoort. De keurmeester riep nog tegen me dat ik het korte lijntje niet moest vergeten af te doen. Ik hoor mezelf nog roepen dat het goed komt. Loop ik daar met het korte lijntje naar mijn aanzet toe. weg punt. nou ja niets aan te doen. maar goed ook aan de andere kant want Bertje wilde een run nemen naar de aanzet. nu kon ik hem nog mooi corrigeren. helder van geest deze dag hihiii. lijntje eraf gedaan. zit gezegd en keurig aangezet. eerste strek goed, voorwerp keurig recht en snel verwezen en de aanzet prima na het voorwerp. eerste hoek had iets directer genomen kunnen worden en de tweede hoek ging ie iets overheen. keurig zelfstandig uitgezocht allemaal. diepe neus en super zoekend naar het tweede voorwerp. ook deze keurig recht en razend snel verwezen. Maar Diana is Diana niet als er toch weer iets fout moet gaan. Gewoon de hond helemaal los koppelen voor je je netjes afmeld. Hoezo blunder.
Keurmeester ga me op mn d...........r maar besloot voor mijn stomme gedoe niet te veel punten af te trekken.
over 96 punten. yeeeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herder
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
- Budkes
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke
- Aantal honden: 6
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Re: Bertje IPO 1 speuren
gefeliciteerd....
Maar waarom alleen een deelcertificaat als ik vragen mag en niet gewoon alles?

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
- Zeer actief
Oh dat is een heel mooi resultaat Diana!
dat geeft een mens weer vertrouwen dat het allemaal goed kan gaan nietwaar! Toppie Bertjes 

- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
- Aantal honden: 1
Gaaf Diana gefeliciteerd 

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
-
- Zeer actief
in de eerste plaats voor mezelf omdat ik moeilijkheden genoeg heb gehad met Amai. Ten tweede omdat Bertje pas 1,5 jaar oud is en ik hem in zijn koppie te jong vind voor alles. Ten derde omdat Bert nog steeds de af oefening met afleiding niet voldoende beheerst. hij heeft geen rust in zijn kontje om normaal te blijven liggen.malinois schreef:gefeliciteerd....![]()

En als hij super blijft zoeken wil ik eigenlijk richting speurhond met hem buiten de volledige wedstrijden om.
-
- Zeer actief
Wat goed gedaan!
Nu heb je tenminste zelf nog wat om aan te werken 

- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Dianavdberkt schreef:in de eerste plaats voor mezelf omdat ik moeilijkheden genoeg heb gehad met Amai. Ten tweede omdat Bertje pas 1,5 jaar oud is en ik hem in zijn koppie te jong vind voor alles. Ten derde omdat Bert nog steeds de af oefening met afleiding niet voldoende beheerst. hij heeft geen rust in zijn kontje om normaal te blijven liggen.malinois schreef:gefeliciteerd....![]()
Maar waarom alleen een deelcertificaat als ik vragen mag en niet gewoon alles?![]()
En als hij super blijft zoeken wil ik eigenlijk richting speurhond met hem buiten de volledige wedstrijden om.
oke duidelijk, ik was er gewoon benieuwd naar!

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
- Zeer actief
graag gedaan
ik hoop ook met hulp van Birgit ( Obedience) zijn appel op hoog nivo neer te kunnen zetten in oktober als hij opgaat voor IPO 1.

- corina
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriër
- Aantal honden: 1
Super gedaan Diana en Bertje ook uiteraard 

Groetjes Corina & Spot

Dana 26/01/2004 - *28/08/2018
Elvis 14/04/2005 - *21/06/2018

Dana 26/01/2004 - *28/08/2018
Elvis 14/04/2005 - *21/06/2018