Groeten,
Johan
Moderator: moderatorteam
Nu je het zegt, het zit bij mij nog steeds onder mijn ruitenwisserLongFields schreef:Jij bent waarschijnlijk ook degene die alle auto's voorzien heeft van reclame van je website, of niet?
Zat al in mijn auto toen ik doorhad dat er iets achter mijn ruitenwisser zat, kon dus weer uitstappen.![]()
![]()
Nee ik heb vandaag alleen maar foto's gemaakt, dus ben niet schuldigLongFields schreef:Jij bent waarschijnlijk ook degene die alle auto's voorzien heeft van reclame van je website, of niet?
Zat al in mijn auto toen ik doorhad dat er iets achter mijn ruitenwisser zat, kon dus weer uitstappen.![]()
![]()
Nou, die beweging die had ik al wel gehad na een hele dag showen, rondlopen, winkelen, naar andere honden kijken en naar het toilet gaan hoor.JohanB schreef: Maar beetje beweging is goed voor de medemens!
Ik pluk anders net dit ding onder mijn ruitenwisser vandaan...JohanB schreef:Nee ik heb vandaag alleen maar foto's gemaakt, dus ben niet schuldigLongFields schreef:Jij bent waarschijnlijk ook degene die alle auto's voorzien heeft van reclame van je website, of niet?
![]()
![]()
Maar beetje beweging is goed voor de medemens!