Voor wat betreft de brokjes.....deze gaat hij steeds slechter eten. Hij eet denk ik hooguit 15 gr brokjes. Sammy is 6 kg en 6 mnd oud. In een ander topic heb ik samen met jullie berekend dat hij 360 gr Smuldier zou mogen op dagbasis. Aangezien hij 's morgens brokjes krijgt heb ik die 360 gr door 2-en gedeeld en kom ik 180 gr. Iets minder dan een half pakje Smuldier. Ik heb dus nu bijna een week lang 's morgens brokjes gegeven en 's avonds 1/3 Smuldier om te laten wennen. Aangezien hij zo weinig brokjes eet 's morgens ga ik de avond Smuldier naar een half pakje opschroeven denk ik. Verstandig?
Of is het een idee om 's avonds toch iets minder dan een half pakje te geven en dat beetje "iets minder" 's morgens door zijn brokjes heen te doen? Misschien eet hij dan wel zijn bak met brokjes leeg? Ik lees verschillende meningen over brokjes en Smuldier samen, dus ik weet niet of dat kan? Ik wil eigenlijk toch nog wel die brokjes erin houden, ten eerste omdat ik nog 4 zakken heb staan, maar ook omdat ik graag wil dat hij ook nog wel gewend blijft aan brokken...