Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

update baila

Dit forum is voor al uw vragen, ervaringen en weetjes over het fokken van honden.

Moderator: moderatorteam

angelaheeren
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): duitse herder baila mesu en jack russels bubbels mesu

update baila

Ongelezen bericht door angelaheeren »

wat gaat de tijd snel zeg.vandaag is baila al 52 dagen,jeetje komt allemaal wel heel dicht bij nu.de werpkist staat klaar en ze gaat er wel in slapen als ik naar bed ga maar de rest van de dag word toch door haar de bank gevuld :lol1:
afijn we hebben de boel een heel eind voor elkaar hoewel daar mischien wel het moeilijkste gedeelte zat.ik heb me veel laten leiden door alle verhalen over wat nou het beste is voor voor,tijdens en na de bevalling.een werpkist,buizen erin,voeding,vetbed,lamp etc etc.en dan waren er ook mensen die juist weer zeiden ach joh de beste honden worden in een schuur geboren :ugh: das helemaal niet nodig.maar ja je wilt toch alles in orde hebben dus volg je de regels maar zo goed mogelijk.
je kunt wel aan baila merken dat ze het zwaar heeft.haar buik is natuurlijk flink gegroeid en dat op de bank springen gaat niet zo vlot als eerst,en je hoord af en toe echt z,on zucht van pppfffff wat een gesleep.maarverder gaat het goed.we zijn zo benieuwd wanneer het allemaal gaat gebeuren.de da zei dat ze de 60 dagen niet zou halen en op het forum las ik dat het toch wel belangrijk was als ze die uitliep?en dan gaat het ook nog om het aantal pups,wat de da kon tellen voor zover baila dat toeliet waren er 5 maar konden er meer zijn.

kan iemand me mischien uit ervaring vertellen wat en hoe als het eerder is en waar ik vooral op moet letten?

zo nu gaan bai en ik ons toch maar eens van de bank af zetten en aankleden.nog even en ik word net z,on bankhanger als mijn doggie :lol:
groetjes angela en baila
Elmo/maureen
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dalmatier
Aantal honden: 1

Re: update baila

Ongelezen bericht door Elmo/maureen »

succes met de laatste loodjes :E:
Afbeelding
Lobke
Actief
Mijn ras(sen): wetter

Ongelezen bericht door Lobke »

Lobke is nu 55 dagen heen vanaf de eerste dekking. Ook hier de werpkist neergezet. Nachts slaapt ze erin en overdag ligt ze ervoor. O wee als Limka in de werpkist wil dan gromt ze tegen haar. (sinds gisteren) maar nu liggen ze samen voor de werpkist. Ook Lobke kreunt en steunt wat weg. In heb een zuigertje, wat dextro enery classic voor in het water als ze aan het bevallen is., onderleggers, weegschaal, schaar, klosje stevig garen. Geen lamp want het is hier behoorlijk warm in de keuken. Vorige keer hebben we hem na 5 minuten uitgedaan omdat Lobke het erg warm had. Wel heb ik een wasmand met handdoeken en 2 kruiken erin klaar staan voor als het nodig is naar de dierenarts te gaan en de pups mee te nemen. (Hoop dat het niet nodig is). Wil je veel sterkte toewensen straks als de bevalling begint.

Gre en haar wetters
heidie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dalmatier en kruising dalmatier
Always in my mind Beau, stacy en Breska
http://moteados.come2me.nl/
Contacteer:

Ongelezen bericht door heidie »

Spannend zus!!!!

Ik wilde nog gisteren even buikje komen kijken. Iedereen in rep en roer, want jij was niet thuis en baila ook niet hahahah Ze dachten dat ze weg was gelopen. Lag ze gewoon lekker bij jullie in de auto hahaha lol

Maargoed, succes de laatste dagen!! en wel bellen he als het begonnen is!
Afbeelding
umajoya
Zeer actief
Mijn ras(sen): Verliefd op Australian Shepherds

Ongelezen bericht door umajoya »

Succes!! :E:
Liefs, Uma [Met Mojo en Halo]

Afbeelding
[gemaakt door kiki2000]
Plaats reactie

Terug naar “Fokken van honden”