afijn we hebben de boel een heel eind voor elkaar hoewel daar mischien wel het moeilijkste gedeelte zat.ik heb me veel laten leiden door alle verhalen over wat nou het beste is voor voor,tijdens en na de bevalling.een werpkist,buizen erin,voeding,vetbed,lamp etc etc.en dan waren er ook mensen die juist weer zeiden ach joh de beste honden worden in een schuur geboren
je kunt wel aan baila merken dat ze het zwaar heeft.haar buik is natuurlijk flink gegroeid en dat op de bank springen gaat niet zo vlot als eerst,en je hoord af en toe echt z,on zucht van pppfffff wat een gesleep.maarverder gaat het goed.we zijn zo benieuwd wanneer het allemaal gaat gebeuren.de da zei dat ze de 60 dagen niet zou halen en op het forum las ik dat het toch wel belangrijk was als ze die uitliep?en dan gaat het ook nog om het aantal pups,wat de da kon tellen voor zover baila dat toeliet waren er 5 maar konden er meer zijn.
kan iemand me mischien uit ervaring vertellen wat en hoe als het eerder is en waar ik vooral op moet letten?
zo nu gaan bai en ik ons toch maar eens van de bank af zetten en aankleden.nog even en ik word net z,on bankhanger als mijn doggie :lol:
groetjes angela en baila