Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Voorzichtig al wat trots

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Lucia
Zeer actief
Aantal honden: 1

Voorzichtig al wat trots

Ongelezen bericht door Lucia »

Op mijn lieve hondjes.

Deze week komen er allemaal enge mannen de kozijnen vervangen van mijn huis, binnen en buiten. Op dit moment zijn ze de steigers aan het zetten.
Ik woon in een bovenwoning en mijn 2 lieverd zijn niet zo dol op vreemden en nu verscheen er ineens een man voor het raam, da's gek zo hoog. 2 x aanslaan en nu liggen ze naast me te slapen :cheer:

We moeten nog een week of 2 weken en ik zorg dat we zoveel mogelijk weg zijn, en dat ze sowieso niet alleen zijn met deze enge dingen om het huis. Maar ik vind dit al wel een heel knap begin :pffff:
Maylala
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kamikaze-terriërs
Aantal honden: 2

Re: Voorzichtig al wat trots

Ongelezen bericht door Maylala »

Dat is zeker heel knap, daar mag je erg trots op zijn.
Hier zijn ze met de balkons bezig en als er van die enge mannen op een steiger voor het raam hangen waakt Sjon de longen uit zijn lijf terwijl Roos zit te bibberen. :mrgreen:
Afbeelding
monky555
Zeer actief
Mijn ras(sen): Peludo Iza & American staffordshire terriër Lila.
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door monky555 »

binnenkort komen ze hier ook de buitenboel doen, ik hou mijn hart vast :N: vorige week kwamen ze inspecteren maar mijn bel doet het niet en ik kom met 3 honden de deur uit, meneer lag haast van zijn trap hij schrok zich rot :eek: ikke er zitten er nog 3 binnen dus niet schrikken als ze tegen de ramen opvliegen, mr trok helemaal wit weg :mrgreen: ik denk dus dat iemand anders mag komen verven :smile:
Afbeelding
R.I.P. Lieve Monky (AST), 09-07-2000 / 17-11-2011

R.I.P. Lieve Sara (GR), 03-11-2000 / 09-01-2012
R.I.P. Lieve Amy (AST), 18-08-2004 / 18-06-2014
R.I.P. Lieve Rio (RWx), 25-05-2009 / 14-08-2014
Lizzie.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Poedel

Ongelezen bericht door Lizzie. »

Ik zou dus NIET weg gaan, maar juist er mee aan de slag gaan, mooie training toch :wink:
Afbeelding
Lucia
Zeer actief
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Lucia »

Vanochtend heb ik gedaan alsof het de normaalste zaak van de wereld was, en na 2x aanslaan was het dus geen probleem.

Ik zorg wel bewust dat ik een aantal momenten per dag een tijdje thuis ben, zodat ze er wel wat aan wennen. Maar eigenlijk vind ik het zelf ook niet fijn, bekeken worden in huis enzo :pffff:
Daarbij ben ik eigenlijk altijd, als ik vrij ben, zoveel mogelijk op pad met de hondjes, dus ze hebben gewoon geluk.

Ik wil niet dat ze alleen thuis zijn als die mannen hier aan de ramen beginnen, dus dan gaan ze naar mn ouders.

Ze moeten ook binnen zijn, en dat zal wel iets minder snel geaccepteerd worden, maar dat komt allemaal nog. Tot nu toe zijn het nog bovenverwachting zoete hondjes :mrgreen:
_Jules_
Zeer actief
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door _Jules_ »

Toen ze pas bij mij de kozijnen gingen vervangen haalden ze de hele voorkant van mn huis eruit..dus lijkt me idd beter als je honden er niet zijn :wink:
Ik heb al een paar weken mn gordijnen dicht overdag..heb er niet echt behoefte aan dat er nu steeds iemand naar binnen staat te gluren.
Eerst moesten ze de stenen aan de zijkant eruit halen. Toen ging ik paar dagen overdag weg toen ze het kozijn gingen vervangen. Duurde ook 3 dagen voordat dat een keer klaar was. Moesten ze nog verven... en vorige week de stenen er weer indoen.
Nu moet het balkon zelf ook nog een nieuw kleurtje krijgen :Q:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”