hier staan er nog een paar
http://s979.photobucket.com/albums/ae27 ... 2-02-2011/" onclick="window.open(this.href);return false;
Moderator: moderatorteam
Ja ik heb het altijd heel snel warm, dus loop ik met deze temperaturen in een shirt met korte mouwen*Anita* schreef:mooie foto's
krijg het wel spontaan koud bij het zien van een tshirt
Ja leuk! Eindelijk een beetje aandacht voor noof_Inge_ schreef:Ik zal Nacho de volgende keer thuislaten, dan neem ik Jules mee. Die wil vast wel met Nova spelen. Gisteren ging ze ook lekker rennen met een pup op de hei.
Deze tempraturenDenise. schreef:Ja ik heb het altijd heel snel warm, dus loop ik met deze temperaturen in een shirt met korte mouwen*Anita* schreef:mooie foto's
krijg het wel spontaan koud bij het zien van een tshirtMaar ik had wel een vest bij me hoor.
Ja ik ben een beetje raarcorason del perro schreef:Deze tempraturenDenise. schreef:Ja ik heb het altijd heel snel warm, dus loop ik met deze temperaturen in een shirt met korte mouwen*Anita* schreef:mooie foto's
krijg het wel spontaan koud bij het zien van een tshirtMaar ik had wel een vest bij me hoor.
hier vroor het gewoon hoor
haha en ik heb het normaal ook snel warm maar liep vandaag toch echt helemaal ingepakt en nog alles bevroren
![]()
Of had je gewoon de hele tijd met de honden mee gerend dan krijg je he wel warm
In de zomer heb ik het overdag zo warm dat ik bijna niks kan doen want dan val ik flauwcorason del perro schreef:haha hoe loop je er dan in de zomer bij??
Ja heel raar inderdaadHilde schreef:Het is toch raar dat niet iedereen een beagle heeft, zie dat knappe koppie nou![]()
Volgende keer willen wij ook mee hoor, zo jammer dat ik ergens heen moest!
Knoeppie is een meisje hoorforestmeisje schreef:Ik ben niet zo van de beagles, maar Knoepie vond ik wel GEWELDIG!! wat een geluid met dat graven! Helaas heeft hij china niet gevonden. Maar hij was in de buurt!
Ik wou Jazz stelenMaar dat kreeg ik niet voor elkaar
Ik vond het ook leuk dat jullie mee waren, moet je vaker doenlieveheersbeestje83 schreef:Het zijn schitterende foto's!
En Prana en ik hebben het erg leuk gehad. Ze was alleen wel heel erg streng voor Nova (en ze is juist zo lief altijd voor onzekere pups). Ze ligt nu nog steeds total loss, maar ja en lekker gewandeld in een groep en lekker gespeeld in het zand en voor de eerste keer mee in de trein en daarna nog even Utrecht Centraal met al die mensen.... het was me het dagje wel! Het was heel erg leuk om de honden in het "echt" te zien. Van een aantal had ik wel regelmatig foto's langs zien komen, maar in het echt zijn ze nog veel leuker!!