Iemand ervaring met deze?
http://www.huisjeboompjehondje.nl/content/view/13/27/
Kwam hem toevallig tegen en is totaal niet duur.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Vakantie in winterswijk met de hond
Moderator: moderatorteam
- Joenino
- Actief
- Mijn ras(sen): Chow Chow x Herder
- Aantal honden: 1
Vakantie in winterswijk met de hond
Proud owner of Chow Chow Herder Rex

-
- Vaste gebruiker
Re: Vakantie in winterswijk met de hond
heb helaas geen ervaring ermee, maar ik ken wel een site waar er vakantie huisjes zijn en waar honden welkom zijn, ziet er allemaal erg leuk uit..
http://www.vakantiehond.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
suc6
http://www.vakantiehond.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
suc6
- Irene
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Boerenfox
Spaanse mix
dwergpincher - Aantal honden: 3
- Contacteer:
Wij zijn hier afgelopen najaar geweest met 4 personen en 7 honden.
Het was voor mij persoonlijk niet voor herhaling vatbaar, puur omdat ik met mijn 4 honden graag lang wil wandelen in losloopgebieden en die zijn daar niet, ook op internet hebben we niets kunnen vinden en wat ons werd aangeraden daar stonden bordjes dat je hond aangelijnd moest zijn.
Aan de overkant van het park zit een stukje bos daar konden ze dan wel heerlijk loslopen maar dat was het dan.
Het huisje was op zich oke, al hadden we een 6 persoons huisje en was alles zo'n beetje afgestemd op 4 personen maar ach we waren gelukkig niet met z'n 6en.
Tuintje bij het huis vonden wij ook erg klein. Maar wij hadden dan ook 2 grote honden bij ons
Het was voor mij persoonlijk niet voor herhaling vatbaar, puur omdat ik met mijn 4 honden graag lang wil wandelen in losloopgebieden en die zijn daar niet, ook op internet hebben we niets kunnen vinden en wat ons werd aangeraden daar stonden bordjes dat je hond aangelijnd moest zijn.
Aan de overkant van het park zit een stukje bos daar konden ze dan wel heerlijk loslopen maar dat was het dan.
Het huisje was op zich oke, al hadden we een 6 persoons huisje en was alles zo'n beetje afgestemd op 4 personen maar ach we waren gelukkig niet met z'n 6en.
Tuintje bij het huis vonden wij ook erg klein. Maar wij hadden dan ook 2 grote honden bij ons
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Cane Corso
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Wij zijn hier inmiddels al 2 keer geweest met onze 2 Cane Corso's. De eerste keer hebben we 1 bungalow gehuurd, de 2e keer 5 bungalows met onze vriendengroep met allemaal 2 tot 4 Cane Corso's.
Vrienden van ons met 4 Cane Corso's zijn hier inmiddels al 5 keer geweest, het bevalt hen perfect. Tuinen zijn goed afgezet (al waren wij wel altijd met de honden buiten) en in de bostuin kunnen honden weinig kwaad. Met de eigenaren kun je ten allen tijde overleggen als er iets is. Wij hebben met onze vriendengroep van 12 man enkele avonden in 1 huisje doorgebracht. Prima te doen, niet luxe of erg ruim, maar alles is aanwezig. Alleen voor het eten hebben we even wat extra borden uit een ander huisje moeten meenemen.
Tegenover het parkje is een klein losloopgebied. Dit is op max 5 min. lopen vanaf je bungalow. Als je alle beschikbare paadjes loopt, ben je toch al snel een uur op je gemak aan het wandelen. Met de auto zijn er diverse losloop gebieden prima bereikbaar. Een mooie losloop wandeling heeft in het tijdschrift "hondenleven" gestaan. In de omgeving kun je ook schitterende aanlijn wandelingen maken, wij hebben er 1 gedaan omdat aanlijnen niet onze voorkeur heeft.
Naast het park is en restaurant waar je met honden hartelijk welkom bent. Je kunt ook aangeven als je uit de loop wilt zitten. Eten is er prima. Simpel, maar erg lekker.
Vrienden van ons met 4 Cane Corso's zijn hier inmiddels al 5 keer geweest, het bevalt hen perfect. Tuinen zijn goed afgezet (al waren wij wel altijd met de honden buiten) en in de bostuin kunnen honden weinig kwaad. Met de eigenaren kun je ten allen tijde overleggen als er iets is. Wij hebben met onze vriendengroep van 12 man enkele avonden in 1 huisje doorgebracht. Prima te doen, niet luxe of erg ruim, maar alles is aanwezig. Alleen voor het eten hebben we even wat extra borden uit een ander huisje moeten meenemen.
Tegenover het parkje is een klein losloopgebied. Dit is op max 5 min. lopen vanaf je bungalow. Als je alle beschikbare paadjes loopt, ben je toch al snel een uur op je gemak aan het wandelen. Met de auto zijn er diverse losloop gebieden prima bereikbaar. Een mooie losloop wandeling heeft in het tijdschrift "hondenleven" gestaan. In de omgeving kun je ook schitterende aanlijn wandelingen maken, wij hebben er 1 gedaan omdat aanlijnen niet onze voorkeur heeft.
Naast het park is en restaurant waar je met honden hartelijk welkom bent. Je kunt ook aangeven als je uit de loop wilt zitten. Eten is er prima. Simpel, maar erg lekker.

Cane Corso: a love that lasts a lifetime!!
- Joenino
- Actief
- Mijn ras(sen): Chow Chow x Herder
- Aantal honden: 1
Heel erg bedankt allemaal. Maar eens kijken of er nog wat te boeken valt voor in de zomer maar zie het somber in hehe.
Proud owner of Chow Chow Herder Rex