De jaarlijkse podencomeeting kan niet meer plaatsvinden in Amersfoort, omdat de hondensportvereniging daar weg is. De organisatie is daarom op zoek naar een alternatief.
Wie weet een terrein dat groot genoeg is en dat een groot en hoog omheind veld heeft (zodat de honden daar los kunnen rondrennen), kantine en wc’s? Bij voorkeur moet er de mogelijkheid zijn dat alle deelnemende stichtingen met 1 auto per stichting het terrein op mogen, verder moet er voldoende parkeerruimte voor de bezoekers zijn (vorig jaar 640!) en het liefst redelijk centraal in Nederland.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Omheind terrein voor Podencomeeting gezocht
Moderator: moderatorteam
-
PetraP
- Zeer actief
- Contacteer:
- lieke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Collies en een Maggie
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Re: Omheind terrein voor Podencomeeting gezocht
Vraag het eens na bij de KC Arnhem. Die hebben een geweldig mooi (omheind) terrein, een heel mooi (gloednieuw) clubhuis en wc's.
Ik heb een jaar of 2 geleden daar de jaarlijkse colliedag georganiseerd en ze waren ook nog heel schappelijk in de prijs.
Ik heb een jaar of 2 geleden daar de jaarlijkse colliedag georganiseerd en ze waren ook nog heel schappelijk in de prijs.

- moosje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd, Cão Lixeira Português, en een aantal part-time Chinese Cresteds
- Contacteer:
Waar in Amersfoort zaten jullie dan? Bij welke club?
Probeer anders een Hondensportvereniging De Volharding.
Ze zitten op de weg naar Soest (Birkstraat). Er staat op de meeste plaatsen een hoog hek, een klein stukje is wat lager. Het terrein is volledig omheind. Je kan ook contact opnemen met de Dobermann Kringgroep Midden Nederland, die trainen in Bunschoten, samen met de DB. Ook daar staat een goed hek omheen.
Ze zitten op de weg naar Soest (Birkstraat). Er staat op de meeste plaatsen een hoog hek, een klein stukje is wat lager. Het terrein is volledig omheind. Je kan ook contact opnemen met de Dobermann Kringgroep Midden Nederland, die trainen in Bunschoten, samen met de DB. Ook daar staat een goed hek omheen.

In loving memory: Tara, Cheeco, Rinty, Kazan, Zarah, Shendor & Bleza
Dierenvoedselbank Amersfoort
Facebookpagina Dierenvoedselbank Amersfoort
-
Gerdi
- Actief
- Mijn ras(sen): Oostenrijkse Pinscher, Mixen uit Moskou
- Aantal honden: 3
De hekken moeten wel liefst 2 meter hoog zijn want podenco's kunnen hoog springen. Voor veel podencoeigenaren is de Podencodag de enige of bijna de enige mogelijkheid om hun honden los te laten rennen. Vanwege de enorme jachtpassie.moosje schreef:Waar in Amersfoort zaten jullie dan? Bij welke club?
-
PetraP
- Zeer actief
- Contacteer:
Voorgaande jaren werd het altijd gehouden op het terrein van Hondensportvereniging Amersfoort, tegenover de dierentuin. Prachtig terrein en prima faciliteiten.moosje schreef:Waar in Amersfoort zaten jullie dan? Bij welke club?
Ik ga je tips doorgeven aan degene die het organiseert. Bedankt!
- Hayley84
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire Bull Terrier
KC Uden?
Niet heel erg centraal maar wel een omheining van 2 meter en een gloednieuw clubhuis
Niet heel erg centraal maar wel een omheining van 2 meter en een gloednieuw clubhuis