Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ik heb Beau maar af en toe gezien en heb welgeteld 1 foto van hem en die is nog mislukt ook Moet nog even verder uitproberen met mn camera, want ben toch niet zo tevreden over deze foto's.
Whahaha Dat zou je zo wel denken jah, maar het kwam eerder van de andere kant! Mexx (toch?) heeft kilometers achter d'r aangezeten. Vond ze zo te zien wel vleiend.
crutz schreef:hoe bedoel je lomp
leuke foto's.....
Zeker jah! Ze waren wat dat betreft zeer aan elkaar gewaagd.
Hilde schreef:Ik vind Boelit trouwens heel erg leuk! Dan kwam ze door de groep heenrennen en dan keek ze naar alle gezichten Ze was wel kleiner dan ik verwachtte!
Dankje Volgens mij maakt ze goede reclame voor het ras!
Hilde schreef:Ik vind Boelit trouwens heel erg leuk! Dan kwam ze door de groep heenrennen en dan keek ze naar alle gezichten Ze was wel kleiner dan ik verwachtte!
Echt wel .
Tessa heeft ook ontzettend veel lol met haar gehad. Ik vond het heel leuk dat ze zo lekker met elkaar aan het rennen waren. Niet kapot te krijgen, soms.
Echt wel .
Tessa heeft ook ontzettend veel lol met haar gehad. Ik vond het heel leuk dat ze zo lekker met elkaar aan het rennen waren. Niet kapot te krijgen, soms.
Dat vond ik ook jah! Ging uitstekend samen zo, de Schnauzer en de Stafford. Alweer een leuk idee voor het ras van de volgende hond
BiancaVanRijn schreef:
Echt wel .
Dat vond ik ook jah! Ging uitstekend samen zo, de Schnauzer en de Stafford. Alweer een leuk idee voor het ras van de volgende hond
Worden veel nieuwe honden dan, ook nog een Parson en herder erbij