Muk schreef:Wij hebben huisje 8h getest in Appelscha.
Heerlijk rustige omgeving en je loopt zo het bos in. Dus voor honden ideaal, hoewel ze niet overal los mogen lopen. En de eigenaren van de huisjes zijn enorm behulpzaam. Onze hond moest toen wij daar op vakantie waren met spoed geopereerd worden en aangezien wij 's nachts bij de hond wilden overnachten is er toen een bed geregeld, zodat een van ons beneden kon slapen. Wat dat betreft is de service top.
De omgeving zelf is niet zo bijzonder (vind ik dan). Het is rustig en er is eigenlijk niets te doen. Voor ons was dat ideaal, want dan kom je zelf ook tot rust, maar een iets minder rustige omgeving is ook wel fijn.
Dat huisje bedoelde ik ook ja!

Dat is twee-onder-één-kap toch? Nu weet ik niet of je in februari ook grote kans op buren hebt, maar als die er wel zijn, kunnen de honden in de tuin elkaar dan zien?
Ik denk niet dat we de honden überhaupt in die tuin gaan doen, aangezien er genoeg gewandeld gaat worden, maar mocht het toevallig zo uitkomen, dan heb ik geen zin in geklier van Yolah met een buurhond, aangezien die waarschijnlijk binnenkort weer loops gaat worden...
Ik vind het ook niet erg dat er niet zoveel te beleven valt. We gaan voor de rust en de hondenwandelingen. Eventueel kan de laptop of de playstation mee voor mijn snel verveelde wederhelft.
Wel leuk dat er al mensen van hier zijn geweest. En de eerste reacties zijn ook al positief, dus ik denk dat dit het wel gaat worden.
Nu alleen nog zorgen dat we dan allebei vrij kunnen krijgen. En dat meneer de wederhelft mee wil. Hij moet altijd alles van tevoren goed gepland hebben (vandaar de eeuwige zelfde camping in zwitserland), anders schiet ie in de stress...
Dus toen ik met de enthousiaste mededeling kwam dat we met mn verjaardag een weekend weg gaan, was de stress al compleet.
Wrak.