maar uit de echo is gebleken dat sterre drachtig is en dus verwachten wij begin maart een laekense herder pup
ik hoef natuurlijk niet erbij te vermelden dat wij ontzettend blij zijn
Moderator: moderatorteam

Nou gelukkig heb ik toch al heel wat ervaring op het gebied van honden en ook van laekense op de club waar ik les geef lopen er zo snel geteld 12 ...ik denk toch wel een record haha verder ziet de pup een heel actief veelzijdig leven voor zich.En ja het word een kereltje mijn man wil graag weer wat testosteron in huis ...en Nina vind teven ook heel leuk..maar een reu is net iets leuker hahaMARC_S schreef:Gaaf dat je voor het meest fantastische ras gekozen hebt wat er is.Ben heel erg benieuwd naar de pup en ik ben ook heel erg benieuwd naar hoe jullie met zo'n hond om zullen gaan.
Succes met wachten. Het wordt een reutje toch? Zal waarschijnlijk een mooie hond worden gezien de ouders.
Sterre heb ik een paar keer op shows gezien, lieve, mooie zelfverzekerde hond.

hihi bij onze club zeggen ze nu (uit gekkigheid) dat er een laekense stop moet komen ahha...:)inderdaad zie je op de meeste clubs zeker die ook behendigheid lopen op ons niveau veel borders en aussies...daar hebben we er bij elkaar opgeteld 5 vanMARC_S schreef:Jammer dat die club zo ver weg zit want zo'n club zouden wij wel willen bezoeken met Eva. Daar weten mensen tenminste dat een laekense geen mechelaar is en geen bordercollie.![]()
Ben erg benieuwd hoe de hond je gaat bevallen. Je weet ook dat ze heel heel waaks kunnen worden neem ik aan? Verschilt enorm per hond (volgens mij dan maar ik heb er maar 1) maar achterom en wild bezoek zal voor elke laekense wel pittig zijn denk ik. Ze hechten zo enorm aan je en hun huis dat ze daar graag goed waaks over willen zijn.
![]()
Ga je een bench gebruiken voor de pup? Ik zou zelf wel zorgen dat de pup went aan evt niet bij alles en iedereen aanwezig zijn door een bench of keukenhek oid te gebruiken. Puur voor als je een keer een stel wilde kinderen op bezoek krijgt. Ik ben heel erg blij dat Eva de bench gewend is want daardoor maakt het hier niks meer uit wie er binnen wil komen en wanneer. Eva even in de bench, stukje kaas en ze blaft niet eens meer tegen bezoek.Ze gaat lekker kluiven en slapen in de bench dus dat geeft ons wel rust ivm haar extreem waakse en beschermende gedrag.
Ik hoop dat je lekker uitgebreid over je pup gaat schrijven

MARC_S schreef:Hoi Rachelle, ik twijfel geen moment aan je doordachte beslissing hoor.Verder twijfel ik niet aan de fokker en ook niet aan je inzicht. Want ik lees uit je reacties dat je dat gevoel een beetje hebt. Vind het juist gewoon leuk om over het ras te praten en ik ben erg benieuwd hoe jouw pup gaat uitpakken en hoe hij zich gaat gedragen. Elke hond is anders dus vandaar.

Super Rachelle dan kom ik ook meeRachelleAmericanBulldog schreef:Hey vera. Wat denk jij dan de hele familie sips mag komen puppen knuffen![]()
Pientje schreef:Super Rachelle dan kom ik ook meeRachelleAmericanBulldog schreef:Hey vera. Wat denk jij dan de hele familie sips mag komen puppen knuffen![]()
![]()