Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

wij krijgen een puppy :)

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

RachelleAmericanBulldog
Zeer actief
Mijn ras(sen): kruising Boxer X mechelse herder een Laekense herder.En in het verleden een amerikaanse bulldog
www.woofatwork.nl
Aantal honden: 2
Contacteer:

wij krijgen een puppy :)

Ongelezen bericht door RachelleAmericanBulldog »

ik weet niet of dit de goede plaats is...anders verplaats het maar :)

maar uit de echo is gebleken dat sterre drachtig is en dus verwachten wij begin maart een laekense herder pup :)

ik hoef natuurlijk niet erbij te vermelden dat wij ontzettend blij zijn :mrgreen:
Afbeelding

Groetjes Rachelle,Nina(boxer x mechelse herder) en Pfaffke (laekense herder)

in loving memory : Shaggy (amerikaanse bulldog)
Simy
Zeer actief
Mijn ras(sen): Stabijhoun
Aantal honden: 3
Contacteer:

Re: wij krijgen een puppy :)

Ongelezen bericht door Simy »

Ohhhhhhh dat is geweldig nieuws zeg. :cheer: :cheer:
Heel veel plezier al met de voorpret.
Groetjes Yvonne
Afbeelding
laeken
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door laeken »

Gaaf dat je voor het meest fantastische ras gekozen hebt wat er is. :E: Ben heel erg benieuwd naar de pup en ik ben ook heel erg benieuwd naar hoe jullie met zo'n hond om zullen gaan.

Succes met wachten. Het wordt een reutje toch? Zal waarschijnlijk een mooie hond worden gezien de ouders. :wink:

Sterre heb ik een paar keer op shows gezien, lieve, mooie zelfverzekerde hond. :ok:
Afbeelding
RachelleAmericanBulldog
Zeer actief
Mijn ras(sen): kruising Boxer X mechelse herder een Laekense herder.En in het verleden een amerikaanse bulldog
www.woofatwork.nl
Contacteer:

MARC_S schreef:Gaaf dat je voor het meest fantastische ras gekozen hebt wat er is. :E: Ben heel erg benieuwd naar de pup en ik ben ook heel erg benieuwd naar hoe jullie met zo'n hond om zullen gaan.

Succes met wachten. Het wordt een reutje toch? Zal waarschijnlijk een mooie hond worden gezien de ouders. :wink:

Sterre heb ik een paar keer op shows gezien, lieve, mooie zelfverzekerde hond. :ok:
Nou gelukkig heb ik toch al heel wat ervaring op het gebied van honden en ook van laekense op de club waar ik les geef lopen er zo snel geteld 12 ...ik denk toch wel een record haha verder ziet de pup een heel actief veelzijdig leven voor zich.En ja het word een kereltje mijn man wil graag weer wat testosteron in huis ...en Nina vind teven ook heel leuk..maar een reu is net iets leuker haha
maar we zullen elkaar ongetwijfeld wel een keer tegen gaan komen :)
Afbeelding

S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

Heel veel plezier met de voorpret, van harte :ok:
laeken
Zeer actief

Jammer dat die club zo ver weg zit want zo'n club zouden wij wel willen bezoeken met Eva. Daar weten mensen tenminste dat een laekense geen mechelaar is en geen bordercollie. :lol1:

Ben erg benieuwd hoe de hond je gaat bevallen. Je weet ook dat ze heel heel waaks kunnen worden neem ik aan? Verschilt enorm per hond (volgens mij dan maar ik heb er maar 1 :wink: ) maar achterom en wild bezoek zal voor elke laekense wel pittig zijn denk ik. Ze hechten zo enorm aan je en hun huis dat ze daar graag goed waaks over willen zijn. :F:

Ga je een bench gebruiken voor de pup? Ik zou zelf wel zorgen dat de pup went aan evt niet bij alles en iedereen aanwezig zijn door een bench of keukenhek oid te gebruiken. Puur voor als je een keer een stel wilde kinderen op bezoek krijgt. Ik ben heel erg blij dat Eva de bench gewend is want daardoor maakt het hier niks meer uit wie er binnen wil komen en wanneer. Eva even in de bench, stukje kaas en ze blaft niet eens meer tegen bezoek. :E: Ze gaat lekker kluiven en slapen in de bench dus dat geeft ons wel rust ivm haar extreem waakse en beschermende gedrag.

Ik hoop dat je lekker uitgebreid over je pup gaat schrijven :ok:
Afbeelding
RachelleAmericanBulldog
Zeer actief
www.woofatwork.nl
Contacteer:

MARC_S schreef:Jammer dat die club zo ver weg zit want zo'n club zouden wij wel willen bezoeken met Eva. Daar weten mensen tenminste dat een laekense geen mechelaar is en geen bordercollie. :lol1:

Ben erg benieuwd hoe de hond je gaat bevallen. Je weet ook dat ze heel heel waaks kunnen worden neem ik aan? Verschilt enorm per hond (volgens mij dan maar ik heb er maar 1 :wink: ) maar achterom en wild bezoek zal voor elke laekense wel pittig zijn denk ik. Ze hechten zo enorm aan je en hun huis dat ze daar graag goed waaks over willen zijn. :F:

Ga je een bench gebruiken voor de pup? Ik zou zelf wel zorgen dat de pup went aan evt niet bij alles en iedereen aanwezig zijn door een bench of keukenhek oid te gebruiken. Puur voor als je een keer een stel wilde kinderen op bezoek krijgt. Ik ben heel erg blij dat Eva de bench gewend is want daardoor maakt het hier niks meer uit wie er binnen wil komen en wanneer. Eva even in de bench, stukje kaas en ze blaft niet eens meer tegen bezoek. :E: Ze gaat lekker kluiven en slapen in de bench dus dat geeft ons wel rust ivm haar extreem waakse en beschermende gedrag.

Ik hoop dat je lekker uitgebreid over je pup gaat schrijven :ok:
hihi bij onze club zeggen ze nu (uit gekkigheid) dat er een laekense stop moet komen ahha...:)inderdaad zie je op de meeste clubs zeker die ook behendigheid lopen op ons niveau veel borders en aussies...daar hebben we er bij elkaar opgeteld 5 van :) en dat terwijl we een grote club zijn :)
http://www.behendigehuishond.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
En ik heb 9 jaar een amerikaanse bulldog gehad van 60 kilo..Die ook heel waaks was,daar kwam ook echt niemand binnen zonder onze goedkeuring..maar ook hem had ik onder controle.
er komt inderdaad een bench ..heb ik met alle honden gedaan het eerste jaar daarna word het vervangen door een bed..maar als ik nina daarop stuur komt ze er ook niet af voor ik het zeg (een mentale deur haha) ik doe dit nooit uit boosheid overigens hoor..ze gaat er ook zo op liggen als ze rust wil..en die krijgt ze dan ook.
daarnaast hebben we ook nog een hekje tussen de keuken/tuin en de kamer.
en gelukkig heb ik geregeld een of meerdere laekense te logeren dus nina weet ook waar ze aan begint,Nina is trouwens niet erg waaks..die bromt(blaffen kan je het niet noemen) een keer als er iemand aan de deur is...als mensen binnenkomen gaat ze er even naartoe..loopt er eens langs en gaat haar eigen weg weer :)
kortom ik denk dat ik (wij) wel weten waar we aan beginnen en ook echt niet over een nacht ijs zijn gegaan shaggy is van november een jaar dood en ondanks dat we hem nog iedere dag missen heeft het een plaatsje gekregen en is het tijd voor een nieuwe uitdaging :)>>>laat de curly"s maar komen haha
Afbeelding

kiki78
Zeer actief
Mijn ras(sen): cairn terrier en schafpudel

Ongelezen bericht door kiki78 »

gefeliciteerd, nu begint het lange wachten
Afbeelding
laeken
Zeer actief

Hoi Rachelle, ik twijfel geen moment aan je doordachte beslissing hoor. :wink: Verder twijfel ik niet aan de fokker en ook niet aan je inzicht. Want ik lees uit je reacties dat je dat gevoel een beetje hebt. Vind het juist gewoon leuk om over het ras te praten en ik ben erg benieuwd hoe jouw pup gaat uitpakken en hoe hij zich gaat gedragen. Elke hond is anders dus vandaar. :ok:
Afbeelding
LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos

Ongelezen bericht door LongFields »

Ik had het elders al gelezen, maar hier ook nog maar een keertje: Gefeliciteerd met je aankomende pup, en alvast héél veel voorpret toegewenst!

Het lijkt me leuk om je in de toekomst, mét je Laekense Herder, ergens een keer te treffen, maar dat zal er ongetwijfeld wel een keer van gaan komen denk ik zo. :wink:
Supernova
Zeer actief

Ongelezen bericht door Supernova »

Gefeliciteerd :cheer:
Laekense zijn mooie honden, misschien komt er hier ook ooit eentje.
RachelleAmericanBulldog
Zeer actief
www.woofatwork.nl
Contacteer:

MARC_S schreef:Hoi Rachelle, ik twijfel geen moment aan je doordachte beslissing hoor. :wink: Verder twijfel ik niet aan de fokker en ook niet aan je inzicht. Want ik lees uit je reacties dat je dat gevoel een beetje hebt. Vind het juist gewoon leuk om over het ras te praten en ik ben erg benieuwd hoe jouw pup gaat uitpakken en hoe hij zich gaat gedragen. Elke hond is anders dus vandaar. :ok:

ow nee hoor :) haha is ook lastig zo zonder iemands gezicht te zien haha..maar ik zal jullie natuurlijk helemaal op de hoogte houden.Ik herken in het gedrag wat jij beschrijft ook een hond..ook van onze club niet van de fokker van mijn pup (ja er zit er een van een andere fokker haha) en dat is (in dat geval) ook deels het aangeboren gedrag van de hond..maar ik denk dat die eigenaren er niet zo op voorbereid waren en daardoor te voorzichtig zijn geworden ..waardoor mijns inziens de hond al op zijn tenen loopt terwijl er nog niets aan de hand is. :roll:
En suzanne :) laekenfunday 2011...ik zag op 19 juni...dat is in ons jubileum weekend (trouwdag) dus ik vind dat manlief nina pup en ik dan wel even kunnen gaan kijken :) haha...kortom we komen haha
Afbeelding

LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos

Ongelezen bericht door LongFields »

Leuk, dan zie ik je daar denk ik zowiezo wel! :ok:
Gos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Gos »

Gefeliciteerd met het aankomende sterre-pupje!
veertje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje

Ongelezen bericht door veertje »

Van harte Rachelle :cheer: Nu hopen op een leuk reutje voor jullie! Mag wel een keer komen puppyknuffelen dan he? :mann:

Sh*t, bedenk me net dat ik die foto's van de wedstrijd nog niet doorgegeven heb. Ze komen er dit weekend aan! :oeps:
Ayurveda
Zeer actief

Ongelezen bericht door Ayurveda »

Gefeliciteerd hoor!
Heel veel plezier met alle voorpret! :ok:
Afbeelding
Yai
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever X Mechelse Herder
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Yai »

Super! Gefeliciteerd. :cheer:

Succes met aftellen!
Afbeelding
pooh
Zeer actief
Mijn ras(sen): zwiterse witte herder

Ongelezen bericht door pooh »

hee wat leuk!!!!! Heel veel voorpret gewenst alvast!
:pop:
RachelleAmericanBulldog
Zeer actief
www.woofatwork.nl
Contacteer:

Hey vera. Wat denk jij dan de hele familie sips mag komen puppen knuffen :)
:)
Afbeelding

Marina
Zeer actief

Ongelezen bericht door Marina »

Van harte gefeliciteerd
Afbeelding
Luc is ook een labje, omdat hij een neustumor heeft gehad is een stuk neus verwijderd. Maar hij kan alles nog zelfs snuffelen. Renee-Uk bedankt voor het mooie osje Helaas zijn nu alle drie mijn labjes overleden en hebben we een nieuwe aanwinst. Hij heet Dex en is een echte schat.
Pientje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Groenendaeler
Markiesje

Ongelezen bericht door Pientje »

RachelleAmericanBulldog schreef:Hey vera. Wat denk jij dan de hele familie sips mag komen puppen knuffen :)
Super Rachelle dan kom ik ook mee :F: :I:
Syllvero

Ongelezen bericht door Syllvero »

Gefeliciteerd :D
hercujess

Ongelezen bericht door hercujess »

Leuk een Laekense. Ik heb er drie in mijn trimsalon en ik vind ze leuheuk :-)
RachelleAmericanBulldog
Zeer actief
www.woofatwork.nl
Contacteer:

Pientje schreef:
RachelleAmericanBulldog schreef:Hey vera. Wat denk jij dan de hele familie sips mag komen puppen knuffen :)
Super Rachelle dan kom ik ook mee :F: :I:

ja tuurlijk :) :D
Afbeelding

wendy71
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ridgebacks!
Locatie: Ik ben het baasje van Lola & Jakko en wij wonen in Gemert.
Contacteer:

Ongelezen bericht door wendy71 »

Leuk zeg! :D
Gefeliciteerd alvast. :cheer:
Afbeelding
Vergeven is de hoop op een beter verleden loslaten.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”