Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Pas op voor die poes!

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

summer07
Zeer actief
Mijn ras(sen): Cane Corso
Aantal honden: 1

Pas op voor die poes!

Ongelezen bericht door summer07 »

Gisteren tijdens de laatste avondronde met Chica kwamen we onze achterbuurman tegen.
Hij en zijn vrouw hebben een boomer die het helemaal geweldig vind om met grote honden te spelen en Chica die vind hem leuk.
Onze achterburen zijn al behoorlijk op leeftijd en de buurvrouw kan niet zonder rollator naar buiten. (Nu trouwens helemaal niet met dat ijs)

Gisteren kwamen we hem dus tegen bij de hondenwc waar wij het laatste rondje langskomen. De honden waren aan het spelen en rollen en vriendlief stond even met de buurman te praten.
Ineens vanuit het niets roept hij OH Pas op voor die poes!!!!!!!!!. Vriendlief kijkt om en begint te grinniken maar doet verder niets. De buurman snapte er niets van :U: . Hij zei ik weet wel dat poezen behendig zijn maar het is toch zielig als zo'n grote hond de poes ineens opjaagd. Dat poesje heeft ook een huis. :ugh: Toen zei mijn vriend ineens. Nee hoor dat is Dolly die woont bij ons en loopt iedere avond de laatste ronde mee, zelfs als ze al lekker warm binnen ligt staat ze er voor op.
Erg aardig van de en ook zeker fijn dat hij tijdens het wandelen met de hond de omgeving goed in de gaten houdt. :ok: Er lopen hier genoeg hondeneigenaren rond die dat niet doen.
Sanne2008
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 Argentijnse Doggen & 1 Jack Russell Terrier
Contacteer:

Re: Pas op voor die poes!

Ongelezen bericht door Sanne2008 »

Heerlijk is dat als de kat meeloopt, hier lopen onze 3 katten ook altijd erg graag mee.
Groetjes Nancy

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”