Het wordt vaak gezegd, fijn zo'n vrije open en sociale hond.. en dan doel ik nu op vreemde mensen.. niet sociaal perse met honden..
Ik ben een persoontje dat niet voor overlast wil zorgen.. dus braaf honden bij me naast me als er andere mensen passeren etc.. maar soms merk je dat mensen wel contact willen maken, en ik heb ook best wel honden die als ze de mensen leuk vinden enthousiast reageren..
Soms in de vroege ochtend denk ik wel eens tabe hoor.. ze lopen toch wel door aan de 8 mtr flex dus ik ga niet weer de honden even naast me roepen... stond er vandaag een op de landkaart, stratenkaart te kijken.. en ze roken het gewoon denk
"gut zo in het donker schrik ik er toch wel van.. die twee.. maar ik heb eer zelf ook 1 thuis netzo ook een duitser"
('k denk waar woon je wie ben je en ben je vrijgezel???? zo'n leuk ventje....
maar ja.. toen liep ik al weer door en hij stapte in de bedrijfsauto.. volgens mij accent overijssel..
Maar goed ontopic.. ik roep ze echt vaak naast me om geen overlast te zijn.. en soms niet.. en dan snuft de trut dus inene wel.. zucht en zijn het mensen die bang zijn.. en vorige keer bij me roepen.. en bij me houden en nog even benadrukken geen contact te zoeken toen ik de neus alweer zag gaan terwijl die mevrouw eigenlijk ze heel leuk vond.. die vond mij dus maar weer stom omdat ik ze dat niet toeliet...
Nu groeten we elkaar weer en lopen ze netjes links van me en meneer passeert rechts.. maar soms kun je het gewoon nooit goed doen.. enerzijds rekening houden met de angstige mensen, anderzijds de mensen die contact wel leuk vinden en dat je met dat soort mensen juist je honden vrij houdt in straatontmoetingen..