Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kadootje voor Poetin
Moderator: moderatorteam
- pooh
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwiterse witte herder
- dagmar88
- Zeer actief
Re: Kadootje voor Poetin
-
laeken
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Ik denk niet dat Poetin een kleine tuin heeft dus ik zie het probleem niet. Juist hartstikke leuk om weer terug naar vroegere tijden te gaan. Toen gaven staatshoofden elkaar altijd hun nationale rassen kado. Sommige rassen waren zelfs puur en alleen om kado te geven of om op keizerlijke huizen te leven.
Verder heeft Poetin al een labje dus hij weer wel hoe het is om een hond te hebben. Ik vind het dus leuk dat hij deze pup gekregen heeft
Als de hond lastig is dan neemt Poetin wel een verzorger in dienst want je gaat echt je kado niet verwaarlozen of een rotleven geven. Denk dus dat je als pup slechter terecht kan komen
Verder heeft Poetin al een labje dus hij weer wel hoe het is om een hond te hebben. Ik vind het dus leuk dat hij deze pup gekregen heeft
Als de hond lastig is dan neemt Poetin wel een verzorger in dienst want je gaat echt je kado niet verwaarlozen of een rotleven geven. Denk dus dat je als pup slechter terecht kan komen
- dagmar88
- Zeer actief
Precies, ik zie ook het probleem niet echt. Daarbij denk ik niet dat je veel striktere mensen tegen komt en hij is ook nog eens heel sportief...
-
laeken
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Google eens op Poetin en labrador. Dan zie je dat hij dol is op die hond en echt overal bij mag zijn. Dus ik denk dat dit pupje een prachtig leven krijgt 
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- Aantal honden: 1
MARC_S schreef:Google eens op Poetin en labrador. Dan zie je dat hij dol is op die hond en echt overal bij mag zijn. Dus ik denk dat dit pupje een prachtig leven krijgt
ik deed dat en zag allemaal leuke poetin/labfoto's
maar ook deze