Het was meer van doe eens gek ga ook op voor 2 dit jaar.
May Linn en ik zijn halverwege dit jaar namelijk, na 5 jaar stop, weer begonnen met GG.
GG 1 hebben we eind augustus gehaald en omdat ik toen dus nog een startlicentie had voor dit jaar, dacht ik waag de gok maar voor de laatste wedstrijd van het jaar.
Het ochtendprogramma ging boven verwachting, ze bleef zowaar zitten (ging altijd mis).
Een goed begin, maar het moeilijkste moest nog komen, het middagprogramma.
Vak zenden was een beetje een zooitje omdat ze in haar hoofd had over de hoogtesprong te willen, uiteindelijk wel daar gekregen, maar spannend of ik er punten voor kreeg,
De apporten waren goed, alleen zat ze bij allebei scheef en bij allebei stuiterde ze op toen ik het apport aanpakte.
Lekker bui was ze dus
Toen het sorteren in die bui, ze pakte eerst 2 andere stokjes en toen pas de goede die ze daarna voor mijn voeten smeet.
Dat was een dikke nul.
Posities waren niet slecht, al was ze niet wakker en miste er 1.
Daarna het lange wachten want ik had als nr.1 gelopen.
Werd steeds zenuwachtiger, want het hing erom of ik punten gekregen had voor het vak en of ik minimaal een 8 voor het volgen gehaald had.
En toen was daar eindelijk de prijsuitreiking en ja ik werd ook opgeroepen om mijn diploma te komen halen, jippie gehaald
Het mag geen naam hebben met 229,5 punten, moest er minimaal 225 hebben.
Maar geslaagd is geslaagd en nu mogen we door naar 3, wat ik het leukste programma vindt