Echt elke dag alsmaar sprintjes tijdens de losloopwandeling, en ook vrolijk meehuppelen en voor me uit lopen tijdens de aanlijnwandelingen.
Euh?
Hij slikt inmiddels al maanden Tramadol, kan me bijna niet voorstellen dat het effect daarvan pas nu merkbaar is. Verder niks veranderd, geen ander voer, geen andere routine, ik ben alleen wel Echinacea gaan geven, gewoon om zijn weerstand lekker op peil te houden. Hij heeft natuurlijk ook die SLO (immuunziekte die de nagels aantast), maar ik had nooit de indruk dat hij daar heel veel last van had, maar misschien dat Echinacea daar toch iets helpt?
Ik weet het echt niet, maar Jack had wel eens vaker een topdag en soms een mindere dag, en het valt me nu echt op, dat hij elke dag weer met een blije bek spurtjes trekt en het hele 'sjokken' tijdens de andere wandelingen gewoon weg is. Hij loopt niet 'beter', dat kan bijna niet meer met zijn poten, maar hij loopt wel actiever en enthousiaster. En dat is bizar.
Ik ga het nog een keertje afkloppen. Ik ben helemaal niet bijgelovig, maar wie weet.