Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kleine eigenaardigheden
Moderator: moderatorteam
-
Aiko 09
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Akita inu
Kleine eigenaardigheden
Ik denk dat ieder hond die wel heeft.. zo is die van Aiko sinds kort languit óp de eettafel liggen als de baas van huis is :N:
ik stopte met de auto voor het huis, kijk naar binnen en tuur zo in dat eigenwijze smoelwerk van een Akita, ik lag in eerste instantie dubbel maar ja, hij mag de eetatfel natuurlijk niet als luierplekje gebruiken...
Wat zijn de eigenaardigheden van jullie honden?
ik stopte met de auto voor het huis, kijk naar binnen en tuur zo in dat eigenwijze smoelwerk van een Akita, ik lag in eerste instantie dubbel maar ja, hij mag de eetatfel natuurlijk niet als luierplekje gebruiken...
Wat zijn de eigenaardigheden van jullie honden?

- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
- Aantal honden: 2
Re: Kleine eigenaardigheden
De meest opvallende voor andere mensen is dat Bram aan kan komen rennen en voor me blijft staan en WOEF zegt. Dan wil hij een koekje en die krijgt hij ook. Hij doet het bij Marye ook en zelfs bij Carma begreep ik. Die laatste begreep er niks van
Bij Izzie vind ik het op het moment erg eigenaardig dat ze ineens heel onderdanig kan gaan doen als ik op de bank zit. Blijkbaar vindt ze dat hoogteverschil heel indrukwekkend.
Bij Izzie vind ik het op het moment erg eigenaardig dat ze ineens heel onderdanig kan gaan doen als ik op de bank zit. Blijkbaar vindt ze dat hoogteverschil heel indrukwekkend.

Linda, Izzie en Bram
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
- Aantal honden: 1
Gina houdt van rust.
Als wij in de voorkamer zitten gaat zij de achterkamer in en andersom.
Het is niet dat ze echt algehele afzondering wil -in de keuken achter een gesloten deur vindt ze vreselijk- maar afstand neemt ze wel. Beetje een eigenheimer is het
Van Jan kan ik zo eigenlijk niks bedenken, misschien heb ik al zijn eigenaardigheden wel geaccepteerd als zijnde normaal
Als wij in de voorkamer zitten gaat zij de achterkamer in en andersom.
Het is niet dat ze echt algehele afzondering wil -in de keuken achter een gesloten deur vindt ze vreselijk- maar afstand neemt ze wel. Beetje een eigenheimer is het
Van Jan kan ik zo eigenlijk niks bedenken, misschien heb ik al zijn eigenaardigheden wel geaccepteerd als zijnde normaal

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- [Sandra]
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Engelse bulldog x Maltezer
Als ik met Otto naar buiten ga en hem binnen al heb aangelijnd. Staan we in het halletje als ik de deur van het slot haal, gaat hij rondjes om me heen lopen zodat mijn benen helemaal in-gewikkeld raken.

Groetjes,
Sandra
- *Anita*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): het Markiesje en border collie
Harley gaat in de drinkbak zitten en blaft dan als er geen water meer in zit.
Toya heeft een muurverslaving. Of te wel ze eet muur. (al heeft ze nu ruim 3 wkn niet meer gedaan)
Toya heeft een muurverslaving. Of te wel ze eet muur. (al heeft ze nu ruim 3 wkn niet meer gedaan)
Voor altijd in mijn gedachte Pardoes en Harley

- Yai
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever X Mechelse Herder
Nadat Boris gedronken heeft gaat hij áltijd de vloer om zijn drinkbak likken. Als het zijn drinkbak binnen is wordt het hout gelikt, als hij buiten zijn drinken krijgt gaat hij het gras likken. Het maakt hem niet uit, maar er moet even gelikt worden. 

- Maeve
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Nora kan ons heel doordringend aankijken als ze iets wil (naar buiten, water of voer). En als we niet reageren gaat ze met haar voorpoten op de (stenen) vloer tikken.
Nilo heeft een periode gehad dat hij graag in mijn nek lag als ik op de bank zat. Zo languit als een boa zeg maar. Maar dat deed hij vooral tijdens zn puppytijd. De eigenaardigheid die hij altijd al heeft gehad is dat hij buitenshuis niet aangeraakt wil worden. Binnen is het een enorme knuffel maar tijdens een wandeling of training moet ik vooral van hem afblijven! Als mensen hem dan aaien ondergaat hij het wel maar met een erg terughoudende houding en als hij de kans krijgt weg te lopen, doet hij dat.
Nilo heeft een periode gehad dat hij graag in mijn nek lag als ik op de bank zat. Zo languit als een boa zeg maar. Maar dat deed hij vooral tijdens zn puppytijd. De eigenaardigheid die hij altijd al heeft gehad is dat hij buitenshuis niet aangeraakt wil worden. Binnen is het een enorme knuffel maar tijdens een wandeling of training moet ik vooral van hem afblijven! Als mensen hem dan aaien ondergaat hij het wel maar met een erg terughoudende houding en als hij de kans krijgt weg te lopen, doet hij dat.
- Yai
- Zeer actief
Ik las dit en ik moest opeens denken dat Boris dit ook deed toen hij nog een pup was! Om de zoveel tijd kon hij eindeloos aan de muur (hier ook een gestucte muur) gaan likken.Tara schreef:Jij hebt zeker een gestucte muur?*Anita* schreef: Toya heeft een muurverslaving. Of te wel ze eet muur. (al heeft ze nu ruim 3 wkn niet meer gedaan)
Mijn oudste teef heeft af en toe periodes dat ze aan het stucwerk likt en knabbelt, ik geef haar dan altijd een weekje groene leem over haar voer.
Dan blijft ze ook meteen weer van de muur af.![]()
Ik denk dat ze dan gewoon behoefte heeft aan bepaalde mineralen, en ik gok zomaar dat Toya van jou dat ook wel eens zou kunnen hebben.
Hij doet het nu vrijwel niet meer, maar het zou best kunnen dat het met bepaalde mineralen te maken heeft gehad.

- Lin-C
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): X Russische Toy Terriër
Semmy likt aan alles, je kan hem eigelijk bijna ook niet aaien zonder dat hij jou dan likt.
Verder is hij heel erg gesteld op zn slaap, op zondag slaap ik graag uit omdat dat de enige dag is dat het kan. Semmy slaapt dan zo tot 12uur uit, als we dan eens om 13:00 gaan lopen vind hij het best.
Als ik er door de weeks vroeg uit moet mag hij altijd nog ff verder slapen in mijn bed en laat ik hem zo laat mogelijk uit, om 7 uur gaat hij echt nog niet mee.
!
Verder is hij heel erg gesteld op zn slaap, op zondag slaap ik graag uit omdat dat de enige dag is dat het kan. Semmy slaapt dan zo tot 12uur uit, als we dan eens om 13:00 gaan lopen vind hij het best.
Als ik er door de weeks vroeg uit moet mag hij altijd nog ff verder slapen in mijn bed en laat ik hem zo laat mogelijk uit, om 7 uur gaat hij echt nog niet mee.
!
- renee-uk
- Zeer actief
ik zie het voor me en zit te schaterenInge O schreef:attack is gewoon één rondlopende eigenaardigheid, maar goed, eentje dan: ik zeg vaak zoiets als 'attack, daar, balletje, pak het dan' maar (nota bene ballengekke) attack blijft dan staan kijken alsof ze water ziet branden : 'huhh, balletje, wat moet ik daarmee??'.
pas als ik dan zeg 'zal ik het weggooien, attack' komt ze er meteen mee aan 'ohhh, wéggooien, zèg dat dan, mens![]()
'.
ja, attack, je hebt gelijk, meestal kook ik er soep van maar nu net deze ene keer niet.
geweldig

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- renee-uk
- Zeer actief
Ik ga toch eens kijken waar Lokeren nou precies ligt.... zou ze zo graag eens in het echt zien die wartjes van jeInge O schreef:het is ook zo'n arrogante drol, niet normaalrenee-uk schreef:ik zie het voor me en zit te schaterenInge O schreef:attack is gewoon één rondlopende eigenaardigheid, maar goed, eentje dan: ik zeg vaak zoiets als 'attack, daar, balletje, pak het dan' maar (nota bene ballengekke) attack blijft dan staan kijken alsof ze water ziet branden : 'huhh, balletje, wat moet ik daarmee??'.
pas als ik dan zeg 'zal ik het weggooien, attack' komt ze er meteen mee aan 'ohhh, wéggooien, zèg dat dan, mens![]()
'.
ja, attack, je hebt gelijk, meestal kook ik er soep van maar nu net deze ene keer niet.
geweldig. maar wel een vreselijk leuke arrogante drol
.

- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Ik lig ook in een deukrenee-uk schreef:ik zie het voor me en zit te schaterenInge O schreef:attack is gewoon één rondlopende eigenaardigheid, maar goed, eentje dan: ik zeg vaak zoiets als 'attack, daar, balletje, pak het dan' maar (nota bene ballengekke) attack blijft dan staan kijken alsof ze water ziet branden : 'huhh, balletje, wat moet ik daarmee??'.
'.
geweldig
Lekker hondje heb je.
Sette vind ik ook wel apart met afschuw van aanraking door haar eigen dochter?
Rana wilde ook absoluut geen lichamelijk contact met Ita in de puppytijd bij slapen o.i.d.
Maar dat is geen "eigen" dochter
Heel af en toe een spelletje kon wel.
- Mit
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
Quasar draait, als je hem aait, meteen zijn kont naar je toe. Hij wil het liefst alleen maar op zijn kont gekriebeld worden.
Stellar zit raar. Sommige honden liggen in zo'n kikvorshouding...Zij zit zo.
Tsuki gaat kreunen, hopsen en pirouettes draaien als ze opgewonden is.
Stellar zit raar. Sommige honden liggen in zo'n kikvorshouding...Zij zit zo.
Tsuki gaat kreunen, hopsen en pirouettes draaien als ze opgewonden is.
- jacky1
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): kruising stabij en een aussie
Rosie (onze Aus) likt het liefst de oren van Pelle en de katten..helemaal extatisch...oogjes half dicht en genieten maar
Pelle vlooit de anderen...de kat wordt door hem echt van kop tot teen, en weer terug gevlooid. Daarna komt Rosie langs om de kat eens uitgebreid de oren te wassen:denken:
Pelle vlooit de anderen...de kat wordt door hem echt van kop tot teen, en weer terug gevlooid. Daarna komt Rosie langs om de kat eens uitgebreid de oren te wassen:denken:
er is geen betere psychiater dan een hond die je gezicht aflikt (agenda hondenleven)
- Moos
- Zeer actief
Vera kan heel nonchalant toch om de bal vragen, terwijl ze weet dat zeuren niet de bedoeling is. Ze rent dan gewoon wat rond, en dan gaat ze opeens 30 meter van me af op haar kont zitten, grijns van oor tot oor, en heel blij kwispelend naar me kijken. Ik zeg dan altijd "Veer, heb je weer hoop?"
En wat ze ook doet is met 'buit' (bal/dummy/speeltje) midden in de prikkelbosjes gaan liggen. Ze moet zich dan eerst zo ongeveer met grof geweld een weg door die strakke bosjes banen, en daarna gaat ze er dan middenin liggen grijnzen
Als je bij Saar stopt met aaien gooit ze haar hele kop met een abrupte zwaai naar achteren. Of je door wil gaan. Niks subtiel even je hand aantikken ofzo, terwijl je dat bij Saar juist zou verwachten.
Als je bij Saar stopt met aaien gooit ze haar hele kop met een abrupte zwaai naar achteren. Of je door wil gaan. Niks subtiel even je hand aantikken ofzo, terwijl je dat bij Saar juist zou verwachten.

- marye
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Caja, een Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Contacteer:
Caja is heel bang voor katten
Ook heeft ze een grondige hekel aan regen, terwijl ze een echte watergek is.
Als je balletjes gooit met Caja dan kijkt ze niet naar de bal, maar recht in je ogen.
Als je balletjes gooit met Caja dan kijkt ze niet naar de bal, maar recht in je ogen.

- Hilde
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
Wat misschien niet eigenaardig maar heel erg grappig is, vind ik dat als je bij ons door de voorruiten kijkt je Beau soms gewoon op de bank ziet zitten (mag niet). En als je dan de woonkamer binnenkomt ligt hij in zijn mand alsof hij er al úúren ligt. Hoezo, hij weet heel goed wat hij niet mag 

- Zoek stok!
- Zeer actief
O ja, Bram moet altijd eerst een rondje om de bank lopen voordat ik z'n tuigje om kan doen. En Izzie is idolaat van Caja, die aanbidt ze echt.

Linda, Izzie en Bram
- Maeve
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Contacteer:
Nog een familietrekje!marye schreef:Caja is heel bang voor katten![]()
- Zoek stok!
- Zeer actief
Kun je er maar drie opnoemen van Cajamarye schreef:Caja is heel bang voor katten![]()

Linda, Izzie en Bram
-
Supernova
- Zeer actief
Kenzo doet hier in huis erg veel in zijn achteruit. Ziet er erg grappig uit.
Ook haat hij regen, sneeuw en kou. Toch ook een beetje eigenaardig voor zo'n type hond.
Ook haat hij regen, sneeuw en kou. Toch ook een beetje eigenaardig voor zo'n type hond.
- ** Angela **
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse herder
Elena gaat als ik naar bed ga altijd in de deuropening liggen.
Halverwege de nacht wil ze op bed, maar soms liggen daar de katten en dan kan t niet.
Dan gaat ze naast me staan piepen tot ik wakker word en een van de katten weghaal.
Smorgens doen we even kroelen.
Gaat ze met dr reet naar me toe liggen, dan zeg ik ja hallo ik zie liever de voorkant.
Draait ze om en gaat ze met dr koppie langs de dekens wrijven, net als een kat die kopjes geeft zeg maar.
En als ze geaait wil worden draait ze met dr kont naar je toe en moet je boven dr staart kriebelen. Gaat die hele staart opzij. Als je niet beter wist zou je denken dat die hond t hele jaar loops is
Kenji moét altijd wat in dr bek hebben en als ze dat op straat heeft moet ze dat ook altijd aan iedereen die we tegenkomen laten zien.
Als ze in de autokooi zit en ik heb de riem afgedaan doet ze altijd kussies geven
Wat ze ook altijd doet, gewoon voor je zitten en dan ineens een poot op je been, arm, of schouder. Zo kan ze uuuuuuuren zitten
Als je Ditch uit de kennel laat springt hij altijd naar buiten. En nog best hoog ook hoor.
Ik doe tegenwoordig een stapje opzij, want hij kijkt absoluut niet of er nog iets of iemand voor die kennel staat.
Hij plast ook nog als een puppie, al is hij inmiddels 2.5 jaar
Gek op autorijden, en ik moet ook zorgen dat t deurtje van de autokooi op tijd open is , anders klaptie in zn haast er zo met zn kop tegenaan
Als ik de tuin in stap waar hij en Kenji altijd zitten of ik kom terug van wandelen , moetie zich ff afreageren op de autoband die er ligt.
Verder zijn er nog meer hoor, maar dit is ff tgeen waar ik nu ff zo gauw op kom
Halverwege de nacht wil ze op bed, maar soms liggen daar de katten en dan kan t niet.
Dan gaat ze naast me staan piepen tot ik wakker word en een van de katten weghaal.
Smorgens doen we even kroelen.
Gaat ze met dr reet naar me toe liggen, dan zeg ik ja hallo ik zie liever de voorkant.
Draait ze om en gaat ze met dr koppie langs de dekens wrijven, net als een kat die kopjes geeft zeg maar.
En als ze geaait wil worden draait ze met dr kont naar je toe en moet je boven dr staart kriebelen. Gaat die hele staart opzij. Als je niet beter wist zou je denken dat die hond t hele jaar loops is
Kenji moét altijd wat in dr bek hebben en als ze dat op straat heeft moet ze dat ook altijd aan iedereen die we tegenkomen laten zien.
Als ze in de autokooi zit en ik heb de riem afgedaan doet ze altijd kussies geven
Wat ze ook altijd doet, gewoon voor je zitten en dan ineens een poot op je been, arm, of schouder. Zo kan ze uuuuuuuren zitten
Als je Ditch uit de kennel laat springt hij altijd naar buiten. En nog best hoog ook hoor.
Ik doe tegenwoordig een stapje opzij, want hij kijkt absoluut niet of er nog iets of iemand voor die kennel staat.
Hij plast ook nog als een puppie, al is hij inmiddels 2.5 jaar
Gek op autorijden, en ik moet ook zorgen dat t deurtje van de autokooi op tijd open is , anders klaptie in zn haast er zo met zn kop tegenaan
Als ik de tuin in stap waar hij en Kenji altijd zitten of ik kom terug van wandelen , moetie zich ff afreageren op de autoband die er ligt.
Verder zijn er nog meer hoor, maar dit is ff tgeen waar ik nu ff zo gauw op kom
Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints
- Yai
- Zeer actief
Nog iets, bedacht het net toen ik Boris aan het uitlaten was.
Als ik met de werpstok ballen aan het weggooien ben, verliest Boris de bal geen seconde uit het oog. Wat er op neer komt dat hij met zijn kop helemaal omhoog gedraaid begint te rennen.
Hij kijkt totaal niet meer vooruit, alleen nog maar omhoog naar de bal.
Helemaal grappig is het dan als ik een keer niet de bal gooi. Hij rent een paar meter met zijn kop omhoog, kan de bal nergens ontdekken, dus staat stil met zijn kop nog verder omhoog. Zoekt de lucht af of hij de bal echt nergens over het hoofd heeft gezien en rent weer terug naar mij.
Als ik met de werpstok ballen aan het weggooien ben, verliest Boris de bal geen seconde uit het oog. Wat er op neer komt dat hij met zijn kop helemaal omhoog gedraaid begint te rennen.
Hij kijkt totaal niet meer vooruit, alleen nog maar omhoog naar de bal.
Helemaal grappig is het dan als ik een keer niet de bal gooi. Hij rent een paar meter met zijn kop omhoog, kan de bal nergens ontdekken, dus staat stil met zijn kop nog verder omhoog. Zoekt de lucht af of hij de bal echt nergens over het hoofd heeft gezien en rent weer terug naar mij.

-
yvette_van_alert
- Actief
- Mijn ras(sen): duits herder, mechelse herder, corgi, dingo, hannoveraanse zweethond, kaukasische owcharka.
Duzi mijn kaukaas pupje moet altijd slapen met zijn kussen anders kan hij niet slapen. Hij kan overal mee naar toe maar slapen moet met zijn kussentje. Dat heb ik gekocht toen hij hier kwam er zitten frusteltjes aan maar het gaan niet kapot. Hij gaat er eerst opslapen en als hij het te warm krijgt gaat hij er naast liggen met het kussen tussen zijn pootjes.
Als ik op de bank lig en Sil wil aandacht kruipt ze er voorzichtig bij en stort zich zo ineens zijwaards bovenop mij.
en geeft dan loeiharde kopjes... auw
Kaylee ligt altijd languit naast mij op bed te slapen als enigst. Als de wekker gaat duwt ze met haar neus tegen mij aan.. hey wakker worden t is knuffeltijd... tot de wekker voor de 2de keer gaat nou ja soms de derde keer... of vierde
Als ik op de bank lig en Sil wil aandacht kruipt ze er voorzichtig bij en stort zich zo ineens zijwaards bovenop mij.
Kaylee ligt altijd languit naast mij op bed te slapen als enigst. Als de wekker gaat duwt ze met haar neus tegen mij aan.. hey wakker worden t is knuffeltijd... tot de wekker voor de 2de keer gaat nou ja soms de derde keer... of vierde
- lieke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Collies en een Maggie
- Contacteer:
Kyra kletst je de oren van het hoofd, geluiden die lijken op Chewbacca uit Star Wars. Ze houdt overigens beleefd haar bek als ik iets terug zeg, maar zodra ik ophou, begint zij weer. We hebben dus héle conversaties samen. En ze heeft de nare gewoonte om, als zij wil spelen en ik niet, snel achter me om te lopen en in een velletje van m'n achterwerk te bijten met haar voortandjes
Lyndie is redelijk normaal, behalve dat ze graag op mijn kleren knabbelt en het liefst knoopjes van mijn vesten áfknabbelt.
Cody heeft een hele reeks maffe afwijkingen. Sterker nog, hij ís een hele grote afwijking.
Eens even kijken: hij verdwaalt in zijn eigen buurt, als ik zijn voerbak een meter verder zet, kan hij hem niet eens vinden en jankt de hele boel bij elkaar, poept graag tegen heuveltjes op en verliest dan zijn evenwicht, als je een pootje vraagt geeft hij zijn achterpoot en favoriete bezigheid is tegen obstakels aan te botsen met z'n domme hoofd.
Zo even een paar dingen uit het blote hoofd, maar er zijn nog talloze andere achterlijkheden op te noemen. Verder is-ie wel lief hoor (voor een mannelijke Barbie
).
Lyndie is redelijk normaal, behalve dat ze graag op mijn kleren knabbelt en het liefst knoopjes van mijn vesten áfknabbelt.
Cody heeft een hele reeks maffe afwijkingen. Sterker nog, hij ís een hele grote afwijking.
Eens even kijken: hij verdwaalt in zijn eigen buurt, als ik zijn voerbak een meter verder zet, kan hij hem niet eens vinden en jankt de hele boel bij elkaar, poept graag tegen heuveltjes op en verliest dan zijn evenwicht, als je een pootje vraagt geeft hij zijn achterpoot en favoriete bezigheid is tegen obstakels aan te botsen met z'n domme hoofd.
Zo even een paar dingen uit het blote hoofd, maar er zijn nog talloze andere achterlijkheden op te noemen. Verder is-ie wel lief hoor (voor een mannelijke Barbie

-
Wilm@
Barca slaapt, ineens een heel vreemd intens hoog geluid -lijkt op; iemand die zijn balletjes omdraait- om daarna al trillend uit te blazen alsof een autoband van een 10-tonner leegloopt, lijkt een beetje op een grote boze stier die uitblaast. 
- Pemba
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tibetaanse teriër
1 van mijn honden begraaft al zijn knuffelbeesten in de tuin. Hij graaft een gat, stopt de knuffel erin, gooit het gat met zijn neus dicht. Vervolgens gaat hij van een afstandje zijn werk bekijken. Soms vindt hij het niet goed genoeg, rukt de knuffel weer uit de grond en begraaft hem op een andere plek. Als het donker is halen wij alle beesten weer uit de grond zodat hij ze de volgende dag weer kan begraven 

- Gordonsetter23
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Gordonsetter
- Contacteer:
Als ik tegen Ferrero zeg, krijgt vrouwtje nog een kusje? Dan gaat hij zitten met zijn neus naar beneden en dan heel zielig semi schattig kijken net zolang tot ik hem een kusje geef.
Is het hem niet genoeg dan draait hij beide wangen één voor één naar mij toe
Is het hem niet genoeg dan draait hij beide wangen één voor één naar mij toe
Laatst gewijzigd door Gordonsetter23 op 31 okt 2010 13:17, 1 keer totaal gewijzigd.
- marye
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Caja, een Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Contacteer:
Ja, ze mag hier nog wel een beetje serieus genomen wordenZoek stok! schreef:Kun je er maar drie opnoemen van Cajamarye schreef:Caja is heel bang voor katten![]()
Als je balletjes gooit met Caja dan kijkt ze niet naar de bal, maar recht in je ogen.Gelukkig compenseert ze dat met heel lief zijn, ze ligt heel schattig in het mandje tegenover me
Nog zo'n trekje, ze slaapt het liefst op haar rug met haar poten in de lucht.

-
Askim
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Turks bastaardje
Askim loopt altijd op de stoeprand als we terugkomen van wandelen of na het laatste poep en piesrondje
, niet op het gras of midden van de stoep nee echt op de stoeprand en als er dan een auto op de stoep staat kijkt ze ook geirriteerd zo van potverdorie rot op met die auto.