Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Nou dan voel je je wel lullig

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Caro.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse Draak
Aantal honden: 1
Contacteer:

Nou dan voel je je wel lullig

Ongelezen bericht door Caro. »

Puchu heeft wat nieuws de laatste dagen: na de ochtendwandeling vindt meneer blijkbaar dat hij nog niet genoeg aandacht heeft gehad en gaat hij zitten jammeren.
Piepen, dreinen, bij me zitten en me aanstaren, kortom: irritant :S:

Vanmorgen weer hetzelfde gedrag en nu was ik het zat 'Puch en NU is het afgelopen! Af! ja, af nu!' (mopper-de-mopper).
Puchu ging liggen met z'n 'ik ben vast de zieligste hond in de heeeeeeeele wereld' smoel :F:

En ja, dat was hij dit keer inderdaad ook...... toen ik even later m'n kopje thee op had en dus op ging staan om wat te doen, begon Puchu weer en nu bij de tuindeur. Ik nog wat mopperend 'nou joh, dan ga je toch naar buiten toe in de regen, bekijk het maar!' en deed de tuindeur open.
Puchu rende naar buiten, ging direct zitten: vreselijk aan de schijterij :jank: :jank:

Agos, arm beest: aan de schijterij met een boos vrouwtje die het niet snapt :ugh:
Ik kan dan dus echt wel huilen, wat een sukkel ben ik soms toch :jank:
Afbeelding
A good dog never dies...

Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque

Re: Nou dan voel je je wel lullig

Ongelezen bericht door M@scha »

ik ken het... lola is zo'n enorm zeurwijf. echt verwschrikkelijk. ook na de wandeling kan die gerust voor de deur gaan staan miepen...

en laatst een keer, waarschijnlijk omdat er toch iets anders in de piep was, haar toch naar buiten gelaten en toen moest ze dus ook poepen.. dan voel je je even lullig ja :mrgreen:
Afbeelding
Esther1963
Zeer actief
Mijn ras(sen): Shetland Sheepdog en Stabyhoun
Aantal honden: 7
Contacteer:

Ongelezen bericht door Esther1963 »

Ja nou.... dat kon jij toch ook niet ruiken dat hij aan de schijt ging? :lol1: maar zielig is het wel, gelukkig is hij het buiten kwijt geraakt en niet binnen dus. Okugestje erin en dan gaat het vast snel weer beter :wink:
Esther en d'r beestenboel

Afbeelding
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

:smile: shit happens zeggen we wel eens, het leven is ook soms niet eerlijk he :ugh:
Maylala
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kamikaze-terriërs
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Maylala »

Ach gut ik snap je helemaal! Had het laatst ook met Sjon. Riep ik ook "Is het nou nooit eens KLAAR?!" en toen bleek ie enorm te moeten poepen, het arme ding. :(

Soms is het gewoon moeilijk om te zien of ze het echt menen, als Sjon gewoon jengelt om entertainment is hij net zo serieus.

Maar Puchu is z'n lading kwijt, en je hebt hem vast een heerlijk kluifje met een flinke knuffel gegeven. En het mooie van honden vind ik, dat het daarmee ook wel weer vaak vergeven en vergeten is. :ok:
Afbeelding
Caro.
Zeer actief
Contacteer:

Puch is dus nooit aan de schijterij en ik zag het dus ook letterlijk niet aankomen en ook geen stinkende voorbodes Nanna :mrgreen:
Hopelijk valt het mee en is het geen rottig virusje.
Afbeelding
A good dog never dies...

miekmiek

Ongelezen bericht door miekmiek »

aiiii, dat heb ik ook wel eens met tom. dat is zo'n zeurneus, niet te geloven. ik heb al wel honderden keren buiten gestaan omdat ik dacht dat hij op zijn minst tien liter moest pissen of zoiets. neuh hoor. en dan die ene keer....net die keer dat ik het zat ben....ja hoor. :ugh:
Belle
Zeer actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Belle »

Belle heeft af en toe de neiging vreselijk bij de deur te gaan dreutelen als we net weer binnen zijn. Ik ben daar een paar keer ingetrapt, omdat ik ook dacht dat ze nodig moest, elke keer bleek echter dat er brood voor de eendjes lag, wat ik bij de wandeling niet had gezien, maar zij blijkbaar wel (of geroken).
Een van die keren dat ze dat weer deed, bleek ze dus ook echt nodig te moeten poepen. Tja, ook wel een beetje 'eigen schuld, dikke bult'
Marjolein, Isa, Dora, Suus en Anne
Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42)
Catootje 12-05-05 - 17-09-09
Chiva ? - ? -91 - 08-01-10
Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
Miranda
Erelid
Mijn ras(sen): Zwitserse Witte Herder
Tervuerense herder

Ongelezen bericht door Miranda »

Ik had het eens met een hond die ook vreselijk kon jengelen.
Net uitgeweest en na vijf minuten binnen begon het gedram.
Gezegd dat het NU afgelopen moest zijn.
Waarop meneer bij de deur naar de gang ging staan, mij strák aankeek terwijl hij zijn pies liet lopen :lol1:
Hij tilde niet eens een poot op, bleef gewoon staan.

Vond ik wel een tamelijk briljante actie van hem.
Laatst gewijzigd door Miranda op 21 okt 2010 12:35, 1 keer totaal gewijzigd.
And few will ever climb
the great world-tree from which we've grown
But those who seek will find
the rhythm that vibrates high and far
Marjoleine
Zeer actief
Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marjoleine »

Fien dribbelt alleen, dat heb ik dan niet door en dan plast ze gewoon binnen. :oohja:

Ik heb het met Mijn wel gehad hoor, die dan zat te keffen, telkens van die korte blafjes.
En als je dan ein-de-lijk de deur opendoet komt er een enorme plas of keutel...

Maar ja, voor hetzelfde geld dus niet, he :19:
En de groeten van de meisjes!

Afbeelding

Niets kalmeert zo zeer als een genomen besluit.
Caro.
Zeer actief
Contacteer:

Miranda schreef:Ik had het eens met een hond die ook vreselijk kon jengelen.
Net uitgeweest en na vijf minuten binnen begon het gedram.
Gezegd dat het NU afgelopen moest zijn.
Waarop meneer bij de deur naar de gang ging staan, mij strák aankeek terwijl hij zijn pies liet lopen :lol1:
Hij tilde niet eens een poot op, bleef gewoon staan.

Vond ik wel een tamelijk briljante actie van hem.

Hahaha, lik op stuk beleid :smile2: :smile2:
Afbeelding
A good dog never dies...

Zoek stok!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd

Ongelezen bericht door Zoek stok! »

O gut ja, dat heb ik ook een keer gehad met Bram in de auto. Wel potverdrie houd nou eens op met dat gepiep. Erger erger. Kwam hij uit de auto, spoot het er zo uit. Oeps.

Volgens mij heerst er wel wat. Ik stond maandagnacht met Izzie in pyjama buiten omdat ze diarree had. Die zeurt dus echt nooit, dus toen ze naast me stond te piepen, snapte ik het wel (aangezien ik als een blok slaap, vraag ik me wel af hoe lang ze daar al stond).
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Zoek stok! schreef:O gut ja, dat heb ik ook een keer gehad met Bram in de auto. Wel potverdrie houd nou eens op met dat gepiep. Erger erger. Kwam hij uit de auto, spoot het er zo uit. Oeps.

Volgens mij heerst er wel wat. Ik stond maandagnacht met Izzie in pyjama buiten omdat ze diarree had. Die zeurt dus echt nooit, dus toen ze naast me stond te piepen, snapte ik het wel (aangezien ik als een blok slaap, vraag ik me wel af hoe lang ze daar al stond).
Geloof het ook, de mijne is ook een paar dagen aan de dunne geweest en nu is het nog steeds wat slap; wel al een stuk beter gelukkig.
Maar ik dacht 's ochtends vroeg dus ook dat ze weer eens aan het zeuren was, vooral omdat ze vrij snel weer naar boven kwam.
Ze had in de tussentijd wel een pratschdrol op het tapijt gelegd en vantevoren braaf haar broekje (loops) uitgetrokken :oeps:
_Leonie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever

Ongelezen bericht door _Leonie »

Oh wel een keer met onze kat gehad. Moest kotsen en kon niet naar buiten.
Nou ja, toen lag alles op bed. :mrgreen:
En ik ervoor die kat nog lopen te vervloeken dat ze zo verschrikkelijk irritant was. :oeps:
Hailfall
Zeer actief

Ongelezen bericht door Hailfall »

Wel eens gehad met de hond.. ik hoorde die midden in de nacht piepen en janken. Dus ik naar beneden toe en geroepen dat ze stil moest zijn en toen maar voor de zekerheid de achterdeur opengegooid waarna ze naar buiten gerend is en daar in de tuin haar behoefte deed en naar binnenrende om mij een kus te geven (nee dank je op zo'n moment hoeft dat niet).
Afbeelding
Afbeelding
Neeltje

Ongelezen bericht door Neeltje »

Ik van de week met Yentle ook. Begon ze om 2 uur 's nachts te piepen. Ik even gewacht, maar het werd erger en erger, dus hup de kleren aan, riem om en de tuin in (ze maakt er naderhand wel eens een spelletje vang me dan van, dus dat doen we niet meer) plasje poepje weer naar binnen. Ik heb niet zo heel veel licht in de tuin, dus kon niet zien wat voor drolletje eruit kwam, ze zat ook helemaal tegen 'n plant aan. Weer naar binnen en hup naar bed. In slaap gevallen, maar om 3 uur begon ze weer. Ikke, ja dahaag, je bent net geweest dus blijf maar lekker zitten. Maar ze hield niet op. ik op hoge poten naar beneden, haar de kamer in gedaan (dus niet meer opgesloten in de keuken) en met een 'nu stil zijn' ik weer naar bed. Natuurlijk geen oog meer geslapen, nog wel 'n keer 'n piep gehoord, maar zoek het dus maar uit. Kom ik 's ochtends (06.15) beneden, en daar lag de verrassing........ uhum........

Dus je bent nog niet zo slecht Caroline.....
Frederiek
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising

Ongelezen bericht door Frederiek »

Haha, the dog that cried wolf...

Kan me voorstellen dat het lullig voelt! Gelukkig zijn Hades zijn 'ik wil aandacht' piepjes ietwat verschillend van zijn 'ik moet NU naar buiten' piepjes...
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding op de afbeelding
Heamla
Actief
Mijn ras(sen): Maltezer X ? en een Golden Retriever

Ongelezen bericht door Heamla »

Ik heb zoiets meegemaakt met mijn kat. Hij was s'nachts door mijn slaapkamerraam naar binnen gekomen en maakte me wakker door me kopjes in mijn gezicht te geven. Na hem een paar keer weg geduwd te hebben uiteindelijk van mijn kamer gezet zonder het licht aan te doen. Toen ik s'ochtends wakker werd lag er naast mijn kussen........een dode muis.
Jacky
Zeer actief
Mijn ras(sen): retrievers
Contacteer:

Ongelezen bericht door Jacky »

jij slechte vrouw :smile2:
Afbeelding

Odin 2001-2013
Ivan 2001
Plaats reactie