heeft het wel naar zijn zin! Ik ben nu een weekje in Amerika en James is uit logeren bij de fokker. Ik had ook verwacht dat het goed zou gaan, maar de berichten zijn helemaal prima!
James is helemaal gek op één van de Cardigans daar, een teefje, Marge. Ik wist wel dat ze elkaar leuk vonden, maar blijkbaar is de liefde wederzijds

Toen James daar is gebleven, is de fokker eerst met de andere reu, Marge en James naar het bos gegaan. Toen ze binnen kwamen, liep James direct achter Marge aan en nog geen vijf minuten later lagen ze samen in één mand te slapen

Marge slaapt 's nachts in de verwarmde garage en James mocht los in huis slapen, maar hij wil niet naar binnen, hij wil persé bij Marge blijven. De hele dag zijn ze bij elkaar in de buurt en ze doen alles samen, echte liefde dus hahaha!
Verder gaat het prima tussen de honden onderling, ook tussen James en de andere reu. Ze spelen lekker in de tuin en gaan vier keer per dag los naar het bos (daar hoeven ze alleen maar de tuin voor uit), dus hij heeft het wel goed. Eten doet hij ook gewoon goed, hij krijgt zijn eigen vlees, maar probeert stiekem de brokjes van Marge op te eten

In het bos vandaag heeft hij als een bezetene rond lopen sjeezen, de fokker wist niet wat ze meemaakte
Nou ja, jullie kunnen er niet veel mee, maar soms heb je opeens van die trotse gevoelens als je dingen ziet of hoort, en ik ben zo blij dat James zich zo goed aanpast. Dat maakt het een stuk gemakkelijker om hem achter te laten