Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Die James...

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

*Charlotte
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
Aantal honden: 1
Contacteer:

Die James...

Ongelezen bericht door *Charlotte »

heeft het wel naar zijn zin! Ik ben nu een weekje in Amerika en James is uit logeren bij de fokker. Ik had ook verwacht dat het goed zou gaan, maar de berichten zijn helemaal prima!

James is helemaal gek op één van de Cardigans daar, een teefje, Marge. Ik wist wel dat ze elkaar leuk vonden, maar blijkbaar is de liefde wederzijds :mrgreen: Toen James daar is gebleven, is de fokker eerst met de andere reu, Marge en James naar het bos gegaan. Toen ze binnen kwamen, liep James direct achter Marge aan en nog geen vijf minuten later lagen ze samen in één mand te slapen :F: Marge slaapt 's nachts in de verwarmde garage en James mocht los in huis slapen, maar hij wil niet naar binnen, hij wil persé bij Marge blijven. De hele dag zijn ze bij elkaar in de buurt en ze doen alles samen, echte liefde dus hahaha!

Verder gaat het prima tussen de honden onderling, ook tussen James en de andere reu. Ze spelen lekker in de tuin en gaan vier keer per dag los naar het bos (daar hoeven ze alleen maar de tuin voor uit), dus hij heeft het wel goed. Eten doet hij ook gewoon goed, hij krijgt zijn eigen vlees, maar probeert stiekem de brokjes van Marge op te eten :neenee: In het bos vandaag heeft hij als een bezetene rond lopen sjeezen, de fokker wist niet wat ze meemaakte :mrgreen:

Nou ja, jullie kunnen er niet veel mee, maar soms heb je opeens van die trotse gevoelens als je dingen ziet of hoort, en ik ben zo blij dat James zich zo goed aanpast. Dat maakt het een stuk gemakkelijker om hem achter te laten :wink:
Yai
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever X Mechelse Herder

Re: Die James...

Ongelezen bericht door Yai »

Wat goed dat James het zo naar zijn zin heeft! Zo te lezen vermaakt hij zich prima. :I:

Lijkt me ook fijn voor jou om te horen, kan je met een gerust hart van je vakantie genieten. Veel plezier nog!
Afbeelding
*Esther
Zeer actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door *Esther »

Fijn om te horen voor jou, klinkt ook wel gezellig zo cosy samen in een mandje!
Nu kun je echt van je reis genieten zeker :ok:
yamie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
Contacteer:

Ongelezen bericht door yamie »

tja, dan weet je wel wat dat betekend he, hij wil ook een vriendinnetje thuis hebben.. duss :pffff: :pffff:

geniet nog van je vakantie :ok: :ok:
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

dat moet toch lekker voelen,plak er nog maar een weekje extra aan vast :smile: :ok:
moosje
Zeer actief
Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd, Cão Lixeira Português, en een aantal part-time Chinese Cresteds
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door moosje »

Dat zijn fijne berichten!
Afbeelding
In loving memory: Tara, Cheeco, Rinty, Kazan, Zarah, Shendor & Bleza

Dierenvoedselbank Amersfoort
Facebookpagina Dierenvoedselbank Amersfoort
Marina
Zeer actief

Ongelezen bericht door Marina »

Ik denk dat James denkt blijf nog maar een tijdje weg baasje haha
Afbeelding
Luc is ook een labje, omdat hij een neustumor heeft gehad is een stuk neus verwijderd. Maar hij kan alles nog zelfs snuffelen. Renee-Uk bedankt voor het mooie osje Helaas zijn nu alle drie mijn labjes overleden en hebben we een nieuwe aanwinst. Hij heet Dex en is een echte schat.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”