Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Raarrr..

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

kiek
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Frans bulletje
Spaans vuilnisbakje
Aantal honden: 2

Raarrr..

Ongelezen bericht door kiek »

Zo nu en dan mag mijn hond mee naar de tuinland. Hij vind het helemaal leuk om stoer in het karretje te zitten/staan. Shinto houd veel van aandacht en als mensen dan vragen of ze mogen aaien vind ik het prima. Hij werpt dan ook zn mooiste blikken vanuit het karretje :mann:

Nu was ik laatst weer bij de Tuinland. Stond gewoon ergens even te wachten. Opeens komt er uit het niets een man, duikt met zijn hoofd naar die van mijn hond toe en laat zich helemaal aflebberen aan zn gezicht. :80: Ik stond echt verbaast te kijken.. :piew: Shinto is erg van de kusjes geven dus deed het ook met alle plezier. Zo snel als de man gekomen was, liep hij ook weer weg. Het gebeurde voor mij te snel en ik was zo perplex dat ik er niks van heb gezegd.

Dit is toch niet normaal? Stel nou dat Shinto er totaal niet van gediend was en hem had gehapt oid, dan ben ik waarschijnlijk de schuldige omdat het mijn hond is. :hmmm: En waarom laat je je uberhaupt aflikken door een wildvreemde hond. Als je vraagt om te aaien ofzo, okee.. Maar vrijwel iedereen zal toch wel weten dat je niet met je hoofd naar een hond moet duiken.. :ugh:

Nouja.. Eigenlijk is er niks ernstigs gebeurd ofzo. Dit is nu een paar dagen geleden gebeurd maar ik sta er nog steeds raar van te kijken, haha.

Iemand van jullie wel eens zoiets overkomen?
Kit
Erelid
Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco

Re: Raarrr..

Ongelezen bericht door Kit »

Eh ja hahahah, als mensen er zo op af stieren en je hebt het een seconde niet door, als het foutgaat hebben ze pech
Joera
Zeer actief
Mijn ras(sen): Oudduitse herder & Rhodesian Ridgeback

Ongelezen bericht door Joera »

Heeeeeel raar ja ! Gatverdamme ik wil niet dat mijn honden vreemde mensen aflikken. In mijn geval zou die man trouwens zijn neus kwijt zijn denk ik...
Afbeelding
Ink
Zeer actief
Mijn ras(sen): Een Jack Russell Terrier, genaamd Loekie
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Ink »

Hé, als hij de poging waagt om een 'kusje' van jouw hond te krjgen neemt hij het risico toch! Hij kiest er zelf voor om met z'n giecheltje zo dicht bij jouw hond te komen, dus als het dan fout gaat is het eigen schukd dikke bult. Ik had hem in mijn geval trouwens wel al gewaarschuwd dat hij dat beter niet kan doen, maar goed, als hij het dan met alle gewled toch wil doen....so be it!
Afbeelding

Life is what happens to you, while you're busy making other plans - John Lennon
*Esther
Zeer actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door *Esther »

Ja, met mijn vorige Corgi.....ik had haar vastgebonden voor een winkel waar ik haar kon zien. Stond voor de kassa te wachten, loopt een man naar haar toe en tilt haar op :piew:
Echt niet normaal natuurlijk! En zo klein is een Cardigan nou ook weer niet en ook had Roxy regelmatig ernstige rugklachten. Heb de man ook gelijk aangesproken natuurlijk.......Eikel!
Hij had zelf ook een hondje die op een Corgi leek en die hield zo van optillen :piew: :piew:
annnie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan en een Vuilnisbakje

Ongelezen bericht door annnie »

Toen mijn hond nog een pupje was liep ik op straat met hem op de arm, komt er een mevrouw op hem af en geeft hem een dikke smakzoen op de lippen. Het voelde echt een beetje alsof hij aangerand was met dat vieze ouwe vrouwenkwijl, brrrrrrr
Turbo!
Zeer actief
Mijn ras(sen): 3 Jack Russells en 1 Engelse Springer
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door Turbo! »

Och god zeg, nou ik zou zeggen eigen risico hoor. Bij mijn Turbo was hij ook zijn neus kwijt geweest! :smile:

Vroeger toen Lycan nog een klein puppie was, zat hij heel vaak bij mij in mijn jas omdat het zo koud was buiten. Alleen zijn koppie stak er dan uit.

Hoeveel mensen niet ongevraagd hup zo hun hand in mijn jas staken onder het mom van ach wat een droppie die moet ik even aaien.

Verschrikkelijk ik had ook echt zoiets van Hallo je zit aan mijn hond ongevraagd en daarbij ook nog is in mijn jas!!!! :neenee:

Waar halen sommige mensen toch het lef vandaan. :denken:
StormenRoxy
Zeer actief
Mijn ras(sen): kruising en engelse Cockerspaniel
Labrador

Ongelezen bericht door StormenRoxy »

zon frans bulletje is ook wel heel aaibaar...

in de dierenwinkel hier loopt er een van de eigenaar van de winkel...
en dat beestje knuffelt met iedereen die binnenkomt..

gaat ook echt zo bij je staan van... u mag mij nu aaien :pffff:
Once upon a time can happen anytime Whiskey*Toska*Storm*Roxy*

Afbeelding
pioenroos
Zeer actief
Mijn ras(sen): xteckel Mies, eurasier Diem en schapendoes in deeltijd Flora.

Ongelezen bericht door pioenroos »

Misschien had die man gezien dat andere mensen hem aan het aaien waren?

Maar blijft wel errug raar. Mijn hondjes hadden teruggedeinsd, misschien zelf gehapt.

Ik heb zelf wel eens vrouw staan uitkafferen die zomaar mijn honden wat lekkers gaf. Geen idee wat ze gaf, en ik weet graag precies wat er in de honden gaat! Heb sowieso niet graag dat mensen lekkers geven op straat. Gaan ze alleen maar van bedelen.
Afbeelding
blondie
Zeer actief

Ongelezen bericht door blondie »

mij nooit overkomen want ze zitten niet in een karretje :tongue:
Maar ik zie wel eens vreemde dingen gebeuren.. en dan ook inderdaad met de hoofden naar de honden toe om te knuffelen of zo :piew: of kusje vragen..
of een kind van drie turven hoog die ineens toen ik stond te pinnen voor zijn snufferd stond .. en daarna weer in een onbewaakt ogenblik op de teef afging en de bal die tussen de poten lag bij haar wegpakte...
Ik wist niet beter dat de meneer zijn kind al bij de hand had ( hij had al een paar keer gezegd nee niet naar de hondjes toe hoor), hond 1 stond tussen pin en mij in en hond twee lag naast mijn voeten af..
Toen ze die bal greep heb ik de papa aangesproken, van nu moet je toch even ingrijpen meneer, deze twee gaan ok met kinderen maar er zijn er genoeg die toehappen...
Of in de nek pakken om eens te gaan stoeien.. je kent ze niet eens denk ik dan.. (dit moeten ze niet bij mijn reu doen trouwens...de teef ziet er de lol nog van in.. maar hij kan dat van een vreemde niet echt waarderen..)
"ja maar ze hebben zo'n lieve uitdrukking.. die doen toch niets.. " krijg ik vaak te horen...
Ook postbezorgers snap ik soms niet.. staat mijn voordeur open honden in het vizier.. komen ze het hek in om trap op te gaan en post op de mat te leggen.. hoorde vorige keer een woef dus kijk.. en staat mevrouw voor de deur.. ben niet bang voor honden.. maar nu grommen ze ineens.. :N:
(het gegrom was naar elkaar toe omdat de ene de aandacht wilde van de mevrouw en de ander het daar niet mee eens was :8): maar het idee.. voor het zelfde geld zijn het wel linkerds dan stap je toch niet zo het hek binnen waar al een bordje aan hangt met hier waak ik..)
Elmo/maureen
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dalmatier

Ongelezen bericht door Elmo/maureen »

Sommige mensen....

Mocht ik Elmo al in een karretje krijgen :engel: En iemand doet dat, dat zou hij niet fijn vinden. Meneer zou worden aangeblaft :N: Of zijn neus was kleiner geworden.
Afbeelding
DebbieZ
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dwergpoedel, Galgo Espagnol

Ongelezen bericht door DebbieZ »

Gatver, ik wil ook niet dat mijn hond een vreemde kerel aflebbert, gatverdegatver zeg. Wat die mensen bezielt!
saskia en sjaak
Zeer actief
Mijn ras(sen): klikobakkie

Ongelezen bericht door saskia en sjaak »

vind niet raar,
niet iedereen weet hoe om te gaan met honden.
mensen met b.v. een geestelijke handicap gaan af op hun gevoel, kinderen gaan af op hun gevoel.
vind het de verantwoording van een hondenbezitter.
anders hang je maar een bordje om de nek van een hond, niet knuffelen of niet aanraken.
en dan nog in de hoop dat een ander dit kan lezen.

ben me ooit eens het laplazerus geschokken, keek ineens opzij en zag dat een purk van kind zijn handje om siem snoet had gelegd, siem zat mij aan te kijken zovan WAT MOET IK HIERMEE, voelde me knap schuldig dat ik dat niet had gezien, en de moeder van het kind ook.

en siem zat in een boodschappen kar, en die kleine purk ook. en in een tuincentrum.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”