mij nooit overkomen want ze zitten niet in een karretje
Maar ik zie wel eens vreemde dingen gebeuren.. en dan ook inderdaad met de hoofden naar de honden toe om te knuffelen of zo

of kusje vragen..
of een kind van drie turven hoog die ineens toen ik stond te pinnen voor zijn snufferd stond .. en daarna weer in een onbewaakt ogenblik op de teef afging en de bal die tussen de poten lag bij haar wegpakte...
Ik wist niet beter dat de meneer zijn kind al bij de hand had ( hij had al een paar keer gezegd nee niet naar de hondjes toe hoor), hond 1 stond tussen pin en mij in en hond twee lag naast mijn voeten af..
Toen ze die bal greep heb ik de papa aangesproken, van nu moet je toch even ingrijpen meneer, deze twee gaan ok met kinderen maar er zijn er genoeg die toehappen...
Of in de nek pakken om eens te gaan stoeien.. je kent ze niet eens denk ik dan.. (dit moeten ze niet bij mijn reu doen trouwens...de teef ziet er de lol nog van in.. maar hij kan dat van een vreemde niet echt waarderen..)
"ja maar ze hebben zo'n lieve uitdrukking.. die doen toch niets.. " krijg ik vaak te horen...
Ook postbezorgers snap ik soms niet.. staat mijn voordeur open honden in het vizier.. komen ze het hek in om trap op te gaan en post op de mat te leggen.. hoorde vorige keer een woef dus kijk.. en staat mevrouw voor de deur.. ben niet bang voor honden.. maar nu grommen ze ineens.. :N:
(het gegrom was naar elkaar toe omdat de ene de aandacht wilde van de mevrouw en de ander het daar niet mee eens was

maar het idee.. voor het zelfde geld zijn het wel linkerds dan stap je toch niet zo het hek binnen waar al een bordje aan hangt met hier waak ik..)