Tot nu toe mag meneer eerst eens leren de rollende frisbee te vangen maar alle informatie is welkom natuurlijk!
Moderator: moderatorteam
Ja, met zijn voorpoot. Maar dat is gecontroleerd, bleek een breukje te zitten (stukje bot afgebroken) maar bleek niet gevaarlijk ofzo. Het is nu wachten tot het ingekapseld is, dus met springen doe ik sowieso rustig aan (ik moet eerst eens leren gooien). Maar behendigheid kan ook probleemloos (en bleek ongevaarlijk) dus dan zal dit niet veel anders zijn toch? Mits ik goed gooi dusZoek stok! schreef:Wellicht haal ik nu dingen door de war, maar was er medisch niet iets met hem?
Ah leuk, ik zal er eens naar informerenTriplefox schreef:Je kan eventueel een keer een gratis proefles volgen in Zwolle bij Discoverfrisbee bij Miranda heb je geen flyertje bij de frisbee gehad (zwart/rood).
En als je echt de smaak te pakken krijgt is een weekendje Westerbork ook een erg leuke start, volgens mij komen de nieuwe data met een paar weken op de site
Persoonlijk zou ik dan even geen frisbee doen. Ik vind dat een van de meest belastende sporten die je met een hond kunt doen. En ook een sport waar veel ongelukken gebeuren. Net als agility trouwens hoor. Ik zou het eerst volledig laten helen in ieder geval, en daarna eerst leren gooienMaeve schreef:Ja, met zijn voorpoot. Maar dat is gecontroleerd, bleek een breukje te zitten (stukje bot afgebroken) maar bleek niet gevaarlijk ofzo. Het is nu wachten tot het ingekapseld is, dus met springen doe ik sowieso rustig aan (ik moet eerst eens leren gooien). Maar behendigheid kan ook probleemloos (en bleek ongevaarlijk) dus dan zal dit niet veel anders zijn toch? Mits ik goed gooi dusZoek stok! schreef:Wellicht haal ik nu dingen door de war, maar was er medisch niet iets met hem?