Niet dat ik het erg vind hoor.
Hij is een schat.
Wij denken zelf nog iets van boxer
Hij wordt morgen een jaar zijn schofthoogte is rond de 55 cm en weegt zo tussen de 30 en 35 kilo
Wat denk jullie ??

Moderator: moderatorteam

zal zeker wel behoorlijk kosten zon test..??dogo4ever schreef:Ik zie zelf de boxer niet. Het kan ook een mix amstaffxpit zijn of wie weet wat dan ook. Voor hetzelfde geld is het gewoon een hond uit atletische amstaffs. Naar het schijnt (las ik ergens van de week) is die DNA test die ze in Amerika hebben (waar ze kunnen onderzoeken uit welke rassen je hond bestaat) nu ook hier in Nederland. Dan weet je het zeker. Voor nu blijft het gewoon gissen.

oehh dat is intressant haha.dogo4ever schreef:Ik zie zelf de boxer niet. Het kan ook een mix amstaffxpit zijn of wie weet wat dan ook. Voor hetzelfde geld is het gewoon een hond uit atletische amstaffs. Naar het schijnt (las ik ergens van de week) is die DNA test die ze in Amerika hebben (waar ze kunnen onderzoeken uit welke rassen je hond bestaat) nu ook hier in Nederland. Dan weet je het zeker. Voor nu blijft het gewoon gissen.

Ja heb hem de naam zelf gegeven , ik hou wel van een beetje apart.vinkje schreef:Mooie hond, lijkt heel veel op mijn vorige hond, ook de kleur.
Jee de naam van jou hond, Gajes, je zult op straat lopen en er lopen mensen, jij roept je hond, Gajes kom, dan denken de mensen dat je aan het schelden bent volgens mij.
Heb jij hem zelf die naam gegeven.