Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Dat doet ze anders nooit...

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Gollum
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeense schone
Aantal honden: 1

Dat doet ze anders nooit...

Ongelezen bericht door Gollum »

Daar heb ik dus een gevalletje van meegemaakt :N:
Gollum is al 4 jaar de meest zachte vriendelijke hond die er bestaat. Als er wat 'aan de hand' is kruipt ze achter mijn benen en mag ik het oplossen :lol1:
Ik liep dus nietsvermoedend mijn late avondwandelingetje te maken met een los-struinende Gol. Normaal komt er geen kip langs en ik wilde afsnijden door de bosjes over het fietspad, komt er ineens een hardloper langs op een paar cm afstand :N: Ik schrok me de blubber en die hardloper ook. Hardloper rent verder en ik zie ineens vanuit m'n ooghoek Gollum in charge-houding keihard op de hardloper afrennen :80: Hardloper schrikt zich nog erger de blubber en staat ineens stil (gelukkig) met een afwerend gebaar en iets hysterisch schreeuwend in het Chinees :N: Ik zag Gol daarvan schrikken en die stond ineens stil, ik riep haar en ze kwam in een keer (pffffff). Ik riep nog sorry naar de meneer, die kon alleen wat schaapachtig lachen. Ik denk echt dat 'ie even voor zijn leven vreesde :N:
Ik heb Gol nog nooit zo op een mens zien reageren, ik heb haar alleen een keer zo naar een kat zien doen die ze de tuin uit wilde jagen. Borst opgepompt, nek gespierd vooruit, poten in O stand en een kam op haar rug, het leek wel een ridgeback :80:
Wat was ik blij dat die man stil stond en Gol in een keer kwam, het was echt de eerste keer dat ik bang was dat ze iemand wat zou aandoen. Toch niet zo'n watje als ik dacht dus..
Voortaan maar de avondwandelingetjes aan de lijn :F:
Gollum
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeense schone
Aantal honden: 1

Re: Dat doet ze anders nooit...

Ongelezen bericht door Gollum »

Nanna schreef:Hoeft geen agressie te zijn, ik denk eerder dat ze net zo schrok als jij ;-)
Dat denk ik ook, maar ik vraag me af wat ze had gedaan als de meneer niet stil had gestaan. Een hap uit schrik is ook een hap :mrgreen:
S@ndr@
Zeer actief

Re: Dat doet ze anders nooit...

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

tja dan word je weer even met je neus op de feiten gedrukt he :ugh: :19:
gelukkig is het allemaal met een sisser af gelopen :ok:
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”