Hoi Jenny, Ik heb zo'n hond...helaas...
kijk maar eens bij mijn topic, ik wil wel meer info..
http://www.hondenforum.nl/plaza/medisch ... 96169.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Heeft uw hond last van een huidaandoening?
Moderator: moderatorteam
-
lianne05
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laika.
Re: Heeft uw hond last van een huidaandoening?
Groetjes Lianne
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- Aantal honden: 1
hier ook een stumpertje helaas.
ik doe niet mee. ben enorm blij dat ik hem nu op het niveau heb waar hij nu zit dus ga nergens mee experimenteren.
ik doe niet mee. ben enorm blij dat ik hem nu op het niveau heb waar hij nu zit dus ga nergens mee experimenteren.

- Maylala
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kamikaze-terriërs
- Aantal honden: 2
Idem. Het gaat nu al heel lang heel goed, en daar wil ik echt niet mee klooien.massam schreef: ik doe niet mee. ben enorm blij dat ik hem nu op het niveau heb waar hij nu zit dus ga nergens mee experimenteren.
- senna en odin
- Zeer actief
Als je kijkt op deze site http://www.kynofit.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; dan zie je dat deze professor ook aan dit product is gekoppeld. En Vobra is toch van de Carocroc brokken???
Ik heb de kynofitbrokken uitgeprobeerd omdat ik met Senna ook zo omhoog zat met zijn allergie. Het product is gelikt moet ik zeggen. Word in dag verpakkingen afgeleverd bij je. Naam van je hond staat op de zak. En het is qua prijs best te doen. Ik meen dat ik voor een maand 35 euro kwijt was.
Helaas kreeg Senna na twee weken zo'n terugval dat ik er rap mee ben gestopt. Toen ben ik overgestapt op de smuldier glutenvrij en binnen een week was alles weer rustig.....gelukkig.
Ik ga ook niet met mijn hondje klooien nu alles goed is.....
Maar wel goed dat er dit soort onderzoeken zijn!!!
Ik heb de kynofitbrokken uitgeprobeerd omdat ik met Senna ook zo omhoog zat met zijn allergie. Het product is gelikt moet ik zeggen. Word in dag verpakkingen afgeleverd bij je. Naam van je hond staat op de zak. En het is qua prijs best te doen. Ik meen dat ik voor een maand 35 euro kwijt was.
Helaas kreeg Senna na twee weken zo'n terugval dat ik er rap mee ben gestopt. Toen ben ik overgestapt op de smuldier glutenvrij en binnen een week was alles weer rustig.....gelukkig.
Ik ga ook niet met mijn hondje klooien nu alles goed is.....
Maar wel goed dat er dit soort onderzoeken zijn!!!
Groetjes Belinda