Moderator: moderatorteam
Maar die onderkin-foto zien we natuurlijk nóóit op haar eigen geplaatste foto's, dus helemaal goed*Anita* schreef:
is gewoon een onopgevoede hedder_Inge_ schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dank jesamantha! schreef:Heel leuk!
Toya is trouwens echt een hele mooie border
Nou ja, troost je. Ik heb erg weinig beeld bij "5 kilo meer". Zeker niet bij zo'n reus als jij. Volgens mij zijn jouw voeten gewoon al anderhalf keer het gewicht van mijn voetjesNanna schreef:Marion. schreef:Maar die onderkin-foto zien we natuurlijk nóóit op haar eigen geplaatste foto's, dus helemaal goed![]()
![]()
![]()
Het is wel ernstig ja. Dat is nog Terschelling vet.![]()
Maar inmiddels heb ik het afslanken rigoureus ter hand genomen en er is al bijna 5 kilo af. Moet je nagaan wat het was
5 kilo aan je onderkin is best veul.Marion. schreef:Nou ja, troost je. Ik heb erg weinig beeld bij "5 kilo meer". Zeker niet bij zo'n reus als jij. Volgens mij zijn jouw voeten gewoon al anderhalf keer het gewicht van mijn voetjesNanna schreef:Marion. schreef:Maar die onderkin-foto zien we natuurlijk nóóit op haar eigen geplaatste foto's, dus helemaal goed![]()
![]()
![]()
Het is wel ernstig ja. Dat is nog Terschelling vet.![]()
Maar inmiddels heb ik het afslanken rigoureus ter hand genomen en er is al bijna 5 kilo af. Moet je nagaan wat het was
Edit. Gaan we het over je borsten versus de mijne maar al helemaal niet hebben :N:
*Anita* schreef:is gewoon een onopgevoede hedder_Inge_ schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hahaha Marouck maakte inderdaad meer indruk op Toya's stalker dan Toya zelfInge schreef:![]()
En ze heeft Toya's stalker nog wel alle hoeken van het bospad even laten zien om haar te redden (of eigenlijk zichzelf)
En dan is zo'n opmerking haar dank
![]()
Nou ja.....eigenlijk heb je ook gewoon gelijk, die meid spoort gewoon niet![]()
Dusty is gewoon een schatjeDusty schreef:mooie foto'sdie van Dusty is schattig met zijn oogjes dicht
![]()
die van marouck is echt geweldig
dankje*Anita* schreef:Dusty is gewoon een schatjeDusty schreef:mooie foto'sdie van Dusty is schattig met zijn oogjes dicht
![]()
die van marouck is echt geweldig