Moderator: moderatorteam

VertelTiny schreef:Ik heb hier een hele goede oplossing voor
Ow maar ze kan en durft er wel doorheen hoor en dat doet ze ook gewoon.Rosita Compagner schreef:kleine doorgang voor Babs onderin wegknippen?
Jij het vliegengordijn en ik Babssamantha! schreef:VertelTiny schreef:Ik heb hier een hele goede oplossing voor
Ja ze zit er de hele tijd aan te knagen/mee te gooien/aan te trekken en ik geef het ding ook geen lange levensduur bij ons dus, de vorige heeft ze ook geslooptTurbo! schreef:jeej daar is babs!!
Wat een heerlijk gezicht, gaat ze der nou niet ontzettend aan zitten knabbelen. dat doen die van mij wel,als er iets hangt wat ze niet waarderen nou dan wordt het door de konijntjes er zo af getrokken1
Tiny schreef:Jij het vliegengordijn en ik Babssamantha! schreef:VertelTiny schreef:Ik heb hier een hele goede oplossing voor![]()
![]()
![]()
Ja het moet echt kapot volgens haarPattyB schreef:Gordijn MOET kapot..![]()
Geweldige foto's... wat voor baasje hangt dan ook zo'n stom gordijn op, he Babs!?
Tiny schreef:Nu je het zo opschrijft ben ik erg blij met het gordijn![]()
![]()
Ik bekijk je foto's wel gewoon geniet ik ook

JaaaJML schreef:Babs 4 president
Ja dat zou het zijnReny schreef:Neeeeeeeeeee joh, jullie zien het verkeerd.
Babs moet aan een brilletje![]()
Ze denkt dat die rode wortelen zijn, op alle foto's zit ze aan de rode te knabbelen
Er is een soort van virtuele fanclubDaisy@ schreef:Is er al een Babs fanclub, ik wordt lid.
Ze is leuk
Nee die is helaas mislukt._Inge_ schreef:Je had toch ook een filmpje
'Babs van het aanrecht af'?samantha! schreef: Je bent er de hele dag mee bezig: Babs niet graven op de bank, Babs laat de snoeren met rust, Babs niet op tafel zitten, Babs van het aanrecht af, Babs niet naar de buren toe, Babs trek niet aan de gordijnen, Babs krab niet aan de deur, Babs de kast is niet om aan te knagen, Babs niet bovenop Max zitten en dit zijn nog maar enkele voorbeelden![]()
Maar verder is ze best lief hooren ik kan haar echt niet missen
jij mag het vliegengordijn wel dan

samantha! schreef: Babs van het aanrecht af