Weet ook niet of ik hier goed zit op het forum? Heb heel forum doorgekeken

Een kennis van mij heeft een leuke Beagle en ik vroeg, goh waar heb jij je hond 5 jaar terug vandaan gehaald?
Ze vertelde bij de **Naam verwijderd modteam**. Zij vertelde is een pension, ze doen ook fokken met paar rassen, maar zijn geen broodfokkers.
Zag er netjes uit en honden hadden geen papieren en ze waren niet bij rasverenigingen erkend, omdat ze geen HD etc wilde fokken, want ze gebruikten wel eens een hond uit bv Engeland . Goed die kennis van mij is een serieuze vrouw.
Ik kreeg de website.
Ik schrok bij woord: Puppy? en dan die ? erachter...
En toen ik dat aanklikte: Reageer vlug,.... want ze zijn snel weg.
Ik keek naar de pups, grote verscheidenheid aan verschillende rassen.
Ik een bericht gestuurd met paar vragen. Kreeg onmiddellijk antwoord! Ik had gevraagd wanneer zij nestjes verwachten ( fokkers geven dit meestal aan op de site ).Nee, ik moest gewoon kijken wanneer ik een hond wilde op de site wat het aanbod op dat moment was en onmiddellijk reageren en komen kijken, anders waren de hondjes weg....ik vond dit een beetje vaag antwoord......
Maar ik ging Googlen en ik zag verschillende negatieve reacties en ook verschillende keren het woord broodfokker ( zo ben ik ook op dit forum terecht gekomen).
Ik heb nog een bericht gezonden en gevraagd of ik de ouders kon zien van de puppy's, dit is wel een vereiste voor mij en of de Labradoodles die ze fokken F2 of F3 zijn? Ik zag Goldendoodles op de site staan en die waren duidelijk F1 ( heb ik geschreven ). Ook wilde ik weten of ze met een koopovereenkomst werken.
Tot nu toe geen antwoord.....
Wat is jullie ervaring?
Ik heb er geen goed gevoel bij......
Heb laatst een docu gezien van Humberto Stegeman over broodfokkers, brrrr....