Ik heb een kleinschalig hondenopvang aan huis, ik heb een heel leuk vasteklannte kringetje met erg leuke honden.
1 hond heb ik vanaf pup althans ze was 5 en een halve maand dat ik haar voor het eerst een paar dagen kreeg, daarna komt zij elk weekend van vrijdagochtend tot zondagavond.
De eigenaresse is een lieve vrouw maar ...
Ik heb die schat net 24 dagen in huis gehad ze is inmiddels zeven maanden. ze was net twee dagen gesteriliseerd voor dat ze bij mij kwam, en daar heb ik nog best wat zorgen aan gehad, want 1 het is een pup en ze wil spelen spelen spelen en dat mag natuurlijk niet.
ze is net gisteren weer naar huis gegaan. Ik kreeg eigenlijk meteen een sms van kan ze vrijdag weer komen?
Kijk zakelijk is het voor mij natuurlijk prima ze betaald ervoor, maar gevoelsmatig heb ik der moeite mee. is dat nou raar? Ik gaf aan dat ik nog een vakantiehond heb die vrijdag naar huis gaat die heb ik dan vijf weken gehad en daarna neem ik zelf vakantie. een omdat ik nog een week thuis ben dan met mijn eigen twee kanjers en ik moet nog genoeg doen voordat ik zelf ga vliegen naar turkije. Nou ik kreeg een sms van ok, dan hoor ik graag wanneer ze weer kan komen als je terug bent van vakantie.
Nu moet ik erbij zeggen dat ze deze pup heeft gered uit suriname en bij ons kennismakingsgesprek had aangegeven dat als ze te groot zou zijn ze der weg zou doen. het zit mij gewoon een beetje dwars en wilde het even kwijt.